matsumoto Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 Ska börja plugga på Kulturama nu i augusti och jag har inte hittat någon lägenhet ännu så nu brinner det i knutarna! Jag har kollat med släkt och vänner samt ställt mig i bostadskö på sssb och svebo men jag betvivlar att jag kommer hinna få något:( Så nu frågar jag er!🤪 Är det någon som vet om någon ledig liten etta någonstans i sthlmstrakten? VÄÄÄLDIGT tacksam för svar:)
VacUm Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 Du är berättigad studentlägenhet antar jag? Kolla med tomtberga huge i huddinge/flemingsberg http://www.tomtbergahuge.se Jag flyttade ur i våras och då var det mängder med tomma rum i dom husen. Det blir att åka pendel in till stan och dom ynka 17m2 kostar 2470:- i månaden, men det är ju iaf tak över huvudet tills vidare. Endast 1 månads uppsägningstid dock..
matsumoto Postat 21 juni 2005 Trådstartare Postat 21 juni 2005 Jo det är jag:) Tack så mycket! jag ska kolla in det där! mer tips eftersökes:)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.