Jump to content
Annons

Körkort är för mesar!


rewind

Recommended Posts

så har man för första gången i sitt liv kuggat en uppkörning..

sicken upplevelse! 🙂

har haft körkort innan, körde rattfull å nu 10 månader senare

när man skulle ta tillbaks det så blir man kuggad!! haha! jag flippar! 🙂

Nån som vet va man kan göra för å bli glad igen eller??

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hm, börja i rätt ände.

Fundera på vad du kan göra/avstå att göra för att inte bli så här ledsen igen 🙂

Edit: svafvel

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Ta en sup och åk till grillen! 😄

Ska jag göra på momangen!

äh.. det är egentligen ett typiskt exempel på dagens

i-landsproblem det här.. :rolleyes:

Man kanske skulle göra en riktigt aggressiv låt nu när

man har glöden igång! även om det inte är nån genre

jag brukar syssla med

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jag är en mes då 😄 .

Ta du ett par körlektioner till så kanske du klarar uppkörningen och då blir du glad :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jag är en mes då 😎 .

Ta du ett par körlektioner till så kanske du klarar uppkörningen och då blir du glad 😱

jepp! 😄

nä skämt åsido.. det är ju så att när man gör en uppkörning

så ska man köra på ett speciellt sätt.. placeringar å skit som

man lätt glömmer när man haft körkort ett tag..

körlektioner? nej tack! sparar till en VOX tonelab 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

eller så har man tur, jag och min kollega blev stoppade av snuten idag...Och självklart hade vi inga bälten 😱 min kollega fick 600 spänn i böter men jag hade ju inget id eller inget på mig så jag slapp tamefan! tjohooo!

Men körkort är la bra att ha eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har svårt att hitta så där vrålmycket empati för dig. Jag har en kusin som blev påkörd av en rattfyllerist och dog endast sexton år gammal.

Jag vet ju inte omständigheterna för dig. Du kanske cycklade med tre folköl innanför västen... men ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

^^ håller med ovanstående..

Om du inte fixat uppkörningen nykter, och du har kört rattfull, så borde du inte få ngt körkort alls....

Redigerat av Roha
Link to comment
Dela på andra sajter

Har svårt att hitta så där vrålmycket empati för dig. Jag har en kusin som blev påkörd av en rattfyllerist och dog endast sexton år gammal.

Jag vet ju inte omständigheterna för dig. Du kanske cycklade med tre folköl innanför västen... men ändå.

ledsen å höra asså..

klart som fan att jag har tänkt på vad som kunde ha hänt,

är hur glad som helst att det inte hände något!

Skulle 2 km, blev stoppad efter 1 km, å jag blåste 0.35 promille.

Hade druckit några få starköl och väntat några timmar.. visste

dock att ja inte var körduglig och jag har som sagt ångrat det

där i ca 10 månader nu 😕

äh.. skrev en låt om det iaf dagen efter..

"don't drink and drive"

peace

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Att köra utan körkort om man har tatt det engång är väl ett lindrigare brott än att köra packad? I alla fall om du frågar mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

I can't get a girl

cuz I ain't got a car

I can't get a car

cuz I ain't got a job

I can't get a job

cuz I ain't got a car

So I'm looking for a girl with a job and a car

Don't you know where you are

Alice Cooper

Link to comment
Dela på andra sajter

Och självklart hade vi inga bälten 😆

Är det därför du ser ut som du gör i fejset? 😉

öhm, du kanske syftar på min avatar? Mja skälet till att vi oftast inte har bälten på oss är att vi åker service-bil och det blir en massa hoppande in och ut ur bilen och korta streckor, men jao...eftersom jag itne fick böterna så får jag bjuda min kollega på käk resten av veckan

Link to comment
Dela på andra sajter

Och självklart hade vi inga bälten 🙂

Är det därför du ser ut som du gör i fejset? 😲

öhm, du kanske syftar på min avatar? Mja skälet till att vi oftast inte har bälten på oss är att vi åker service-bil och det blir en massa hoppande in och ut ur bilen och korta streckor, men jao...eftersom jag itne fick böterna så får jag bjuda min kollega på käk resten av veckan

Jo självfallet syftade jag på din avatar 🙂 Hade varit lite väl grovt påhopp annars... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.tagen.se/ <- det där verkar juh fan inte klokt....

Förbannat omoraliskt! Skulle vilja ha stympningsstraff på fartdårar flera dar i veckan, allra helst mongon som drar förbi i 90 i förortsområdena UTOM framför sin egen kåk där alla ska köra 20.

Samtidigt, "TAGEN.SE" är ju genialisk entreprenörsanda. Klart det går ihop för killarna, oavsett vad dom har för moraliska betänkligheter så har dom nog hittat en smart cash-kossa om dom har vett och ork att marknadsföra sig.

Skitsvår balans det där...

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.tagen.se/ <- det där verkar juh fan inte klokt....

Förbannat omoraliskt! Skulle vilja ha stympningsstraff på fartdårar flera dar i veckan, allra helst mongon som drar förbi i 90 i förortsområdena UTOM framför sin egen kåk där alla ska köra 20.

Samtidigt, "TAGEN.SE" är ju genialisk entreprenörsanda. Klart det går ihop för killarna, oavsett vad dom har för moraliska betänkligheter så har dom nog hittat en smart cash-kossa om dom har vett och ork att marknadsföra sig.

Skitsvår balans det där...

Jag diskuterade detta på Lunarstorm med en av snubbarna bakom företaget. Han kunde inte se det omoraliska i det hela... Orkar dock inte citera hela diskussionen här 🙂 ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som hörde den där p3-grejjen där dom ringde upp nån utvecklare på nån liknande site (polisvarning eller vad det nu var.. nåt sms-system så man fick reda på om det fanns poliskontroller i närheten) fast han som ringde kallade sitt för "pedofilvarning" och ville ha lite tips hur dom byggt upp allting. Hans idé var att pedofiler skulle få sms om det fanns nåt bortsprunget barn i närheten eller nåt i den stilen (minns inte riktigt). Hysteriskt kul hursomhelst. Tror klippet finns på www.sr.se för den som orkar leta.

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

hehe låter sköj 😆

appropå d! varför i helvete kan man få reda på vart hastighetskontrollerna

håller hus?? är det inte meningen att man inte ska veta det?? Man ska hålla

en normal fart även när inte poliser är i närheten.. grrrrrrr

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...