Ploghbill Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 LÅTNAMN: Sick-sick-sick ARTIST/GRUPP: SKÖRDA GENRE: Hardcore (hösthardcore) LÅTLÄNGD: 5:08 KOMPOSITÖR: J. Schuster/M. Grahn PRODUCENT: Johan Schuster INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 7.1 MB STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tyck till om denna är ni snälla. Mycket cymbaler, mycket ilska. Ni som inte gillar mangel kan ju spola lite till det melankoliska, halvlugna partiet 🙂 http://www.skorda.tk , där finnes livevideos, bilder och texter (fast ni hör väl vad jag sjunger) PEACE OUT /Johan Schuster
Mutz Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 Svin bra niosig HC skitigt och gott! Ljudet matchar låten jäkligt bra. Kanske lite lång... känns som slutet kunde kvittat, men inte för att det va dåligt.
Ploghbill Postat 23 juni 2005 Trådstartare Postat 23 juni 2005 Är det bara jag som tycker detta, eller finns det för lite hardcore folk här på studio? Mycket Peter Lemarc/Mauro Scocco varning tycker jag hähä 😆
Mutz Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Är det bara jag som tycker detta, eller finns det för lite hardcore folk här på studio? Mycket Peter Lemarc/Mauro Scocco varning tycker jag hähä 😉 HELT klart 🙂 Ska lägga upp mina bösiga HC låtar som jag håller på med. när dom är skapligt klara.
Cloudsurfer Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Hah, jag som trodde detta var Hardcore som i electronican's Hardcore 😉 Men detta var grymt iaf, vocalerna e bra, grymt ös. Tycker det är riktigt bra även om det inte är min stil 😉 keep on bangin'
Thimmie Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Gillar rytmiken i introt - skarpt! Den här låten är inte lika bra som den förra du slängde upp här. Men den här är helt ok och jag vill höra mer! 😉 Keep up the good work!
browno Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Jag gillar detta och håller fullständigt med om att det saknas HC människor här på forumet. Hur har ni spelat in sången? mitt band spelade in en småskrikig låt i våras och fick inte alls så bra ljud i skriket, har du tips om mickar och effekter och sånt?
Ploghbill Postat 27 juni 2005 Trådstartare Postat 27 juni 2005 Gillar rytmiken i introt - skarpt! Den här låten är inte lika bra som den förra du slängde upp här. Men den här är helt ok och jag vill höra mer! 🙂 Keep up the good work! Denna musikstilen är antagligen mycket svårare att förstå om man inte lyssnar sådant här annars. Själv tycker jag denna musiken är den mest orginella jag skapat.
Ploghbill Postat 27 juni 2005 Trådstartare Postat 27 juni 2005 Jag gillar detta och håller fullständigt med om att det saknas HC människor här på forumet. Hur har ni spelat in sången? mitt band spelade in en småskrikig låt i våras och fick inte alls så bra ljud i skriket, har du tips om mickar och effekter och sånt? Jag använder en billig kondensatormick bara. Ganska mycket kompressor på och liiiite reverb, knappt reverb alls.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.