Jump to content
Annons

www.beamusic.net ONLINE !

Recommended Posts

ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

Tjena!

Nu är www.beamusic.net online!

Bea är Standstraight Studio One's artist som vi upptäckt och kommer lansera nu under sommaren och hösten.

Mkt nöje!

//Snyder

Annons
ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

fast nu har vi bara en låt klar, och det är lixom hitsingeln ... 🙂

jag känner inte att en lollipop hemsida med bea i träningskläder och toffsar är rätta grejen heller, det är svårt de där...

Man kan säga att denna sida speglar henne precis som hon är.. och det är inte producenterna som är stjärnorna här, utan Bea själv. Även om hon hade sjungit klassisk musik hade vi porträtterat henne såhär ... Det är så hon ville ha det. Även om just första singeln låter väldigt poppig så har bea varit med och producerat, ner till minsta detalj i form av mixning och mastering, lite mer arbetandes än kanske nån som ba fått en låt ...

vad jag nu ville ha sagt med det ... 🙂

haha, men tack för att du tog dig tid till att kolla !

Postat (redigerat)

Jag syftade ju förstås inte på bilderna på själva Bea eller hennes stil utan själva hemsidan.

Redigerat av sounden
Postat

Skriver hon musiken själv?

(Ev. står detta på sidan, har inte orkat kolla ordentligt. Periodvis lathet infinner sig...)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.