Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Väntar på P3 Live 21:03 - Pink Floyd!

Postat
Väntar på P3 Live 21:03 - Pink Floyd!

Jasså! 🙂

Då ska jag hålla ögonen öppna... 😄

Hm, använd örsnibben...

• 5 veckor senare...
Postat

Kan inte Björn skapa en riktig nattuggle-tråd? Där man bara får skriva mellan 02:00-04:30 och bara en gång per dygn, övriga tider är den låst. Vilken pondus man skulle ha om man har flest inlägg - Eller? 😉

/Majken

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Njaa...är man bara så dum att man jobbar skift, så... För det är farligt ju.

😉

:musik

Postat
Kan inte Björn skapa en riktig nattuggle-tråd? Där man bara får skriva mellan 02:00-04:30 och bara en gång per dygn, övriga tider är den låst. Vilken pondus man skulle ha om man har flest inlägg - Eller? 😉

/Majken

Hehe, det vore fantastiskt!

musik (oregistrerad)
Postat

Inte särskilt...

Postat
Kan inte Björn skapa en riktig nattuggle-tråd? Där man bara får skriva mellan 02:00-04:30 och bara en gång per dygn, övriga tider är den låst. Vilken pondus man skulle ha om man har flest inlägg - Eller? 😄

/Majken

Majken, du kan väl komma och öppna den här tråden varje natt kl. 2 och låsa den vid 4? 🤪

• 2 veckor senare...
Postat

Ja, nu är jag klar och kan gå och lägga mig... 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Jag ska gå och sätta mig.

🙂

:musik

Postat

Jag vaknade för för 2 timmar sedan, sitter och dricker kaffe - har precis kommit ut ur duschen.

Någon som vill snacka lite skit? msn: progressivegenuineconfession@devourment.net

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.