Bebopkeys Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 Dax att presentera sig:-) Jag heter Janne och är en 39 år gammal poppare från Bollnäs som nu nästan enbart ägnar mig åt låtskriveri (när det gäller musik alltså, har ett annat jobb också). Vi gör något återupplivningsförsök med vårt gamla band Bebop! ibland men det är bara för att det är kul att spela. Började för något år sedan att spela in själv och försöka få det att låta bra men det har visat sig vara svårare än jag trodde så därför ser jag fram emot många fina år här på forumet:-) Ha det bra ikväll!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Gör vad du kan för att slippa OT-träsket på forumet så går det nog bra. Lyssna inte på honom! Han vet inte vad han pratar om... Välkommen! 😛
lavrell Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 (redigerat) Välkommen! Du kommer säkerligen trivas bra här 😲 Redigerat 19 juni 2005 av lavrell
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.