Jump to content
Annons

Astream hälsar på

AstReam

Recommended Posts

Hej

Jag heter egentligen Henrik/Henke/Henka/Benke från Karlskoga i värmland! 😉 Gör för tillfället militär värnplikt i Skövde, blir kvar där ett knappt år till, och då kan det suga stenhårt att ha en sådan här hobby. Har bara grejat med hemstudio i ca 5 mån och då bara på helgerna pga min sysselsättning. Mitt intresse i att börja spela in musik bottnar i att jag både spelat bas och sjungit (numera bara sjunger) i band sedan jag var ca 13-14 år. Musiken har varit uteslutande punkrock i stort sett. Namnet Astream kommer också från ett gasmmalt badtaste band för er som ej visste det.

Influenserna kommer från satanic surfers, misfits, nofx, descendents, millencolin mfl.

har redan märkt vilken klass människorna håller på detta forum och jag hoppas att en nybörjare som jag får den äran att smälta in bland er 😛

///Astream

Dela på andra sajter

Annons
mmmm, man skulle samla allt bra som skrivs här och sammanställa ett nätbaserat megajätteuppslagsverk om hemstudio!

.. eller också ett uppslagsverk om allt annat, vi har ju OT-trådarna.. 😠

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Hej, hopp och välkommen!

Jag har pluggat Datalingvistik på högskolan i Skövde! Intressant va?! 😉

Dela på andra sajter

mmmm, man skulle samla allt bra som skrivs här och sammanställa ett nätbaserat megajätteuppslagsverk om hemstudio!

Med tanke på att det går att söka här på forumet så är det faktiskt det det är. 😉

Välkommen hit!

Dela på andra sajter

önskar dig också välkommen.

Misfits är ett av mina favoritband så det är kul med mer folk som gillar punk-rock på forumet.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.