Jump to content
Annons

Kom på


Cloudsurfer

Recommended Posts

Ja i allafall.

Jag heter tommi, bor i halmstad, studerar på kattegattgymnasiet. fritiden går väl åt till musik, träning, vänner och galajj.

Sysslar alltså med Hardtrance/hardhouse med ett litet eget stuk kanske, har hållt på med detta i hmm ja 2-3 år iaf, har så många inspirationskällor att jag inte orkar räkna upp dem alla 🙂

finns väl inte så mycket mer att säga.

Med skutt och stamp, Tommi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Dax att presentera sig:-)

Jag heter Janne och är en 39 år gammal poppare som nu nästan enbart ägnar mig åt låtskriveri. Vi gör något återupplivningsförsök med vårt gamla band Bebop! ibland men det är bara för att det är kul att spela. Började för något år sedan att spela in själv och försöka få det att låta bra men det har visat sig vara svårare än man trodde så därför ser jag fram emot många fina år här på forumet:-)

Ha det bra ikväll!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dax att presentera sig:-)

Jag heter Janne och är en 39 år gammal poppare som nu nästan enbart ägnar mig åt låtskriveri. Vi gör något återupplivningsförsök med vårt gamla band Bebop! ibland men det är bara för att det är kul att spela. Började för något år sedan att spela in själv och försöka få det att låta bra men det har visat sig vara svårare än man trodde så därför ser jag fram emot många fina år här på forumet:-)

Ha det bra ikväll!

Kommer från Bollnäs förövrigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dax att presentera sig:-)

Jag heter Janne och är en 39 år gammal poppare som nu nästan enbart ägnar mig åt låtskriveri. Vi gör något återupplivningsförsök med vårt gamla band Bebop! ibland men det är bara för att det är kul att spela. Började för något år sedan att spela in själv och försöka få det att låta bra men det har visat sig vara svårare än man trodde så därför ser jag fram emot många fina år här på forumet:-)

Ha det bra ikväll!

Kommer från Bollnäs förövrigt!

Jag tror du har missuppfattat idéen med presentationerna. 😉

Det är tänkt så att alla gör en Egen tråd, där de presenterar sig 🙂

Så gå till kategorien Medlemspresentationer, o gör din helt egna "Presentationstråd"...

😄 Trevlig kväll på dig med

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag upptäckte det jag också:-)

Ber om ursäkt för intrånget i DjHex presentation.

Har fixat en egen nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...