tordA Postat 17 juni 2005 Dela Postat 17 juni 2005 på MySpace 🙂 jag sökte på musik och SilverSide 🙂 (det blev 13 träff men 2 har skrivit "Silverside Up" NickelQuack du vet...) får jag vara med i coola klubben nu då...? 🙂😛😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 17 juni 2005 Dela Postat 17 juni 2005 Sorry Rockis Du har varit medlem länge i coola klubben, hedersmedlem faktiskt, fast ditt medlemskort har kommit på villovägar tydligen. Låt mig kolla med vår administration vad som kan ha hänt så återkommer jag med besked snarast. Vi bytte nyligen medlemsansvarig så det kan ha uppstått något trassel där. Jag ser också att du inte betalt din medlemsavgift. Vänligen sätt in alla pengar du har på mitt....hrm...förlåt klubbens konto snarast, Jag PMar dig numret. Återigen, varmt välkommen i CK. /Coola R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 17 juni 2005 Dela Postat 17 juni 2005 En Roffe om dagen. Punkt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 18 juni 2005 Dela Postat 18 juni 2005 Får ta och Gratulera Hacke 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 juni 2005 Dela Postat 18 juni 2005 Får ta och Gratulera Hacke 🙁 Ehh... hehe.... va? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 18 juni 2005 Dela Postat 18 juni 2005 En Roffe om dagen. Punkt. 😆 Vi väntar på dagens! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 18 juni 2005 Dela Postat 18 juni 2005 Haha oj Ehm nae min post blev ganska snurrig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.