ViktorDenStore Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Du skriver ditt första meddelande under Medlemspresentationer, men du kanske skulle kunna vara vänlig o presentera dig lite också... Tanken är ju inte bara att man ska komma hit o lägga upp en låt o sen dra 🙂 Välkommen föresten... 😆
fyffes Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Man kan (vad jag vet) inte bifoga filer i "Medlemspresentationer"...
FLESH Postat 17 juni 2005 Trådstartare Postat 17 juni 2005 Tack för välkommandet. Självklart ska jag inte bara dra sen. Jag har inte hunnit presentera mig så mycket än tyvärr, och inte heller tittar runt ordentligt så jag hittar överallt än, så det blir lite fel i början. Är inte van att va ute på olika forum. Min bror rekomenderade detta ställe då det var ett bra forum för att diskutera alla möjliga olika musik stilar + att man då oxxå kan ladda upp en låt. Passar mig utmärkt då jag gillar att diskutera musik + att jag själv spelar. / Flesh
FLESH Postat 17 juni 2005 Trådstartare Postat 17 juni 2005 ....hoppas bara på lite hjälp så här i början 🙂
ViktorDenStore Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Ok... Är din bror medlem här alltså? Vem kan det tänkas vara då? 😆 Här kan du lägga upp din demo, för att få den kritiserad och genomsågad 😉 Läs dock först Reglerna för Demopostningar. 🙂 .Viktor
Björn Olsberg Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Man kan (vad jag vet) inte bifoga filer i "Medlemspresentationer"... Bifoga filer kan man endast göra under Demoinspelningar. Se i detalj hur du gör i tråden Regler för demopostningar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.