peterthegreat Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Först utav allt. Finns det inga regler som bestämmer hur man ska presentera sig? Om det finns. Varna mig innan jag skriver allt detta. 😄 Iallafall. Mitt namn står i ämnestiteln. Blev 19 i mars. Hållt på med musik sen 7:an. Alltså i ca 5-6 år. Håller på med mestadels elektroniskt musik eftersom jag inte får nått sjysst inspelninsljud med guran i datorn. Annars sitter man ju då och lirar med guran i enbart förstärkaren då. Hårdrock har väll varit musiksmaken ända sen jag fick höra storebrorsans Guns N' Roses skivor när jag var liten. Idolerna dåra. Kommer alltid va. 🙂 Nått mer. Jo jag har humor. Det är bra att veta. Älskar Off-Topic tråden. 😄 Alla verkar så grymmt sjyssta här. 😆 Ska man dra ett skämt som avslut kanske? Hmm......Kommer inte på nått. 🙂
hackeman Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Hallåja och välkommen! Väntar ivrigt på ditt skämt... 🙂
Benjamin Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Välkommen, välkommen och välkommen!!! Vadå? Blev det inget skämt...? 😄 Hmmm... Kanske lika bra det... Tror jag fått min beskärda del av skämt för dagen... Idag var det en arbetskompis som - angående mina vita ben - upplyste mig om att "om man tar en asprin och lägger på dina ben kommer det se ut som du har en leverfläck..." 🙂😆😄 Hehehe... tror jag måste ut mer i solen... Men återigen... Välkommen!!!! / BB
Linus Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Ska man dra ett skämt som avslut kanske? Det är ingen vits med det! *trumvirvel & cymbal* 😆 Välkommen!
stajo Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Hej och välkommen! Idag var det en arbetskompis som - angående mina vita ben - upplyste mig om att "om man tar en asprin och lägger på dina ben kommer det se ut som du har en leverfläck..." då skall du se hur jag ser ut.... brunt ansikte och bruna händer och resten vitt... så blir det om man våtdräkt alltför ofta 🙂 ser ut som jag har en vit dräkt när jag inte bär den 😆 , och fråga nu inte varför jag bär den 😉
Linus Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 (redigerat) då skall du se hur jag ser ut.... brunt ansikte och bruna händer och resten vitt... så blir det om man våtdräkt alltför ofta 😄 ser ut som jag har en vit dräkt när jag inte bär den , och fråga nu inte varför jag bär den 🙂 Varför har du våtdräkt? *hoppas på ett skämt som svar* Redigerat 17 juni 2005 av vectro
peterthegreat Postat 17 juni 2005 Trådstartare Postat 17 juni 2005 (redigerat) Tack allihopa. 🙂 Får se om jag kan slänga till med ett skämt nångång. Fast det kommer oväntat, när ni minst anar det. Och det kanske inte blir under just denna kategori. Redigerat 17 juni 2005 av peterthegreat
®offe Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 PeterTheGreat Anspråkslöst alias 🙂 Väldigt välkommen till detta trevliga forum! RoffeTheGreat 😄
Hemluth Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Först utav allt. Finns det inga regler som bestämmer hur man ska presentera sig? Om det finns. Varna mig innan jag skriver allt detta. 😆 Iallafall. Mitt namn står i ämnestiteln. Blev 19 i mars. Hållt på med musik sen 7:an. Alltså i ca 5-6 år. Håller på med mestadels elektroniskt musik eftersom jag inte får nått sjysst inspelninsljud med guran i datorn. Annars sitter man ju då och lirar med guran i enbart förstärkaren då. Hårdrock har väll varit musiksmaken ända sen jag fick höra storebrorsans Guns N' Roses skivor när jag var liten. Idolerna dåra. Kommer alltid va. 🙂 Nått mer. Jo jag har humor. Det är bra att veta. Älskar Off-Topic tråden. 🙂 Alla verkar så grymmt sjyssta här. 🙂 Ska man dra ett skämt som avslut kanske? Hmm......Kommer inte på nått. 😄 Det är inte du som är den där skäggige mp-mullen va? Om inte: Välkommen. 🙂
Tilly Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 jag tycker ditt avslut var ett jävla skämt 😆 hahahaha jag garvar.. haha,, sorry har kass humor 😆 Välkommen föressten 🙂
Per_a_55 Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 Våtdräkt? Vindsuring kansek, fast det var ju inte det vi skulle tala om. Var det skämt? Nej, whälkommen var det!!!!!!!
peterthegreat Postat 18 juni 2005 Trådstartare Postat 18 juni 2005 Mp-mullen? Vem är det? Nån som blivit banad härifrån? 😄 Tack allihopa iallafall. Känner mig så välkommen. 😠😄
Hemluth Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 Mp-mullen? Vem är det? Du är i alla fall inte politiskt engagerad alltså. 😠 😄😄😄🙁
peterthegreat Postat 19 juni 2005 Trådstartare Postat 19 juni 2005 (redigerat) Aha moderat mulle. 😠 Men vem va han? Redigerat 19 juni 2005 av peterthegreat
Hemluth Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 http://www.mp.se/templates/template_77.asp...delning_E_12072 http://www.riksdagen.se/folkvald/ledamotr/...terEriksson.htm
peterthegreat Postat 19 juni 2005 Trådstartare Postat 19 juni 2005 Fel person. 😛 Jag är 19 för det första.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.