Håkan Ekberg Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Spinoff från en annan tråd. https://www.studio.se/index.php?showtopic=12986 Bästa Tore låten måste väl ändå vara Superoptimopsistoppipangfenomenaliskt Lyssna på följande strofer; Superoptimopsistoppipangfenomenaliskt Säger man det högt och klart så lyser det bengaliskt Själva ordet är väl faktiskt ganska infernaliskt Superoptimopsistoppipangfenomenaliskt Thore i all ära men... Knappast hans låt! Supercalifragilisticexpialidocious Even though the sound of it is something quite atrocious If you say it loud enough, you'll sound precosious Supercalifragilisticexpialidosious ur Disneys Mary Poppins Messersmithen 😛 Håkan Jodå visst fan är det Mary poppins, men översättningen är Thores och jag har den på skiva så jag vet att han har sjungit ind en på svenska. 🙂 F'låt! Det antog jag också, men det såg ut som om du menat att det var hans låt. Håkan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.