Jump to content
Annons

Decibel Meter


Hemluth

Recommended Posts

Jag har försökt söka lite på google efter något svenskt ställe som säljer decibel meters, men har inte hittat något. Delivs för att jag är lite osäker på det svenska namnet (decibelmätare?). Har provat att söka lite på stora internetbutiker som Clas Ohlsson, men har inte hittat något (säljer man sådant på sådana ställen till att börja med?). Det blir lite stökigt med alla kombinationer av översättningen av decibel meter jag kan få upp. Hjälp.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Clas Ohlsson har en, heter 32-4537, Ljudmätare, 895:-

Den har nog ingen "kalibrering" så vill du göra officieall mätningar funkar det nog inte. Men för att få ett grepp om ljudnivåer duger den.

G,

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har försökt söka lite på google efter något svenskt ställe som säljer decibel meters, men har inte hittat något. Delivs för att jag är lite osäker på det svenska namnet (decibelmätare?). Har provat att söka lite på stora internetbutiker som Clas Ohlsson, men har inte hittat något (säljer man sådant på sådana ställen till att börja med?). Det blir lite stökigt med alla kombinationer av översättningen av decibel meter jag kan få upp. Hjälp.. 😳

Sök på SPL-mätare så går det nog bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...