Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ha det så kul...

Fan va jag vill dit!!!!!

Postat
Jag ska dit! 😳

Nån berättade att det kostar 400kr enkel till amsterdam. Så varför inte? 😛

biljetterna e slut för ett par månader sen 😱

Postat

det är ett måste för alla electronica älskare eller ja varför inte bara vara en vanlig människa som gillar att stampa runt? Ett måste att åla till sensation helt enkelt, mysteryland och tranceenergy får vi inte glömma heller!

Postat (redigerat)

neh precis Djhex,,

Ej glömma Dance valley heller för den delen 😆

Ahh skulle vilja gå på Black Edition!

Har filmen från "The Mega Mix Black Edition 2004"

så jävla fett va!!

Redigerat av Roha
Postat

HEhe har en del filmer från sensation, mysteryland, trance energy, och fyfan vilket röjj. går inte att beskriva med ord. det är som jag alltid sagt, trance är inte en musikstil, det är tamefan en religion!

liqwid (oregistrerad)
Postat
HEhe har en del filmer från sensation, mysteryland, trance energy, och fyfan vilket röjj. går inte att beskriva med ord. det är som jag alltid sagt, trance är inte en musikstil, det är tamefan en religion!

yeah, kan inte annat än hålla med 🙂 Är ju så underbart att dansa till underbar musik en hel jävla natt 😉

sen kan jag oxå rekommendera q-dance festerna, lite hårdare men minst lika fett. Själv var jag ner på In Qontrol i mars i Amsterdam & i september blir det q-base 😳 Fast sen är jag ju även hardstylefreak 😛

Men iaf, nästa sommar blir det sensation black, white & defqon 1 är det tänkt iaf, men usch vad dyrt det kommer bli 🙂

Postat
Shit pommes, detta krockar ju med annat 😉

Som sagt biljetterna är ju slut, så det spelar väl ingen roll. Blir att ta sig dit nästa år. 😉

Postat
Shit pommes, detta krockar ju med annat  😉

Som sagt biljetterna är ju slut, så det spelar väl ingen roll. Blir att ta sig dit nästa år. 😄

Eller hur.

Ni ska inte på några stamp i Sthlm i sommar då?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.