musik (oregistrerad) Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 Hallå! Det var ett väldans tjabbel om detta... En sak har väl ändå glömts bort i uppståndelsen: om en person är kaxig, vem det än är, så tar man väl det per automatik aldrig på allvar. Eller? Det hade då aldrig jag gjort! Synd om en sån person, enbart. 🙂 :musik
Neosus Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 (redigerat) ...sedan så är det svårt att veta när det är humor och inte humor. Oftast. Det är därför som man ska vara så konstruktiv som möjligt i sina inlägg. Jag menar, inte fan skriver jag här bara för att skriva lixom....... Redigerat 16 juni 2005 av Grahn
hackeman Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 Men det här är inte "hemma bland kompisar". Det är nog det som är grejen, det här ÄR "hemma bland kompisar". Forumkompisar. Hur som helst, det här har gått från konstruktivt till meningslöst ält nu. Sååå farligt var det inte.
Benjamin Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 Hur som helst, det här har gått från konstruktivt till meningslöst ält nu. Sååå farligt var det inte. Håller fullständigt med... 🙂 Nu överger jag den här tråden till dess eget öde...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.