Jump to content
Annons

Recommended Posts

millford (oregistrerad)
Postat

Hej

Jag undrar vilka fördelar jag kan ha att uppgradera från 6.7 till 6.9 är det några stora skillnader, är det många buggar?

Skall man vänta tills 7.0 kommer?

Annons
Postat

EQ paketet har höjts typ 200 gånger, nu händer det grejer när du skruvar...visserligen kan du tanka ner EQ pluggarna från DIgiDesign om du inte vill installera om....anda förändringar från 6.7 har jag inte hunnit upptäcka då 6.7 inte var inne så länge i min dator...

Postat
EQ paketet har höjts typ 200 gånger, nu händer det grejer när du skruvar...visserligen kan du tanka ner EQ pluggarna från DIgiDesign om du inte vill installera om....anda förändringar från 6.7 har jag inte hunnit upptäcka då 6.7 inte var inne så länge i min dator...

Bara understryka: EQIII finns alltså gratis att tanka ner från Digidesigns hemsida och jag tycker den är jättebra! Ett jättelyft om man jämför med de tidigare EQ:na som följt med. Jag rekommenderar alla PT-användare att tanka ner dem bums. Tankar Du ner gratisuppdateringen 6.9 så följer de med i den. Om Du, av en eller annan anledning, inte vill göra det så finns EQ-pluggarna att ladda ner separat. Funkar utmärkt i 6.7 och 6.4.

Postat

Bara understryka: EQIII finns alltså gratis att tanka ner från Digidesigns hemsida och jag tycker den är jättebra! Ett jättelyft om man jämför med de tidigare EQ:na som följt med. Jag rekommenderar alla PT-användare att tanka ner dem bums. Tankar Du ner gratisuppdateringen 6.9 så följer de med i den. Om Du, av en eller annan anledning, inte vill göra det så finns EQ-pluggarna att ladda ner separat. Funkar utmärkt i 6.7 och 6.4.

Eq pluggarna fungerar väl ändå inte under 6.4?

Menar du 6.7 och 6.9 ?

Postat
Eq pluggarna fungerar väl ändå inte under 6.4?

Menar du 6.7 och 6.9 ?

Jo, jag menar 6.4 och 6.7. Jag har ju fyra M-boxar och två DIGI 001. På M-boxarna har jag, i skrivande stund, 6.7 med Beat Detective och allt.

Digi 001 klarar ju inte 6.7 och har därför kvar 6.4. Jag har tankat hem EQIII till dem och det funkar, åtminstone hos oss.

Nu håller jag på och skall blåsa alla datorer och diskar. Jag håller också på att inhandla två stycken DIGI 002. Efter detta är gjort så är tanken att alla datorer skall gå på 6.9. En av mina leverantörer tipsade också om att det snart kommer en version som jobbar fint med senaste Mca-operativsystemet så det skaffar vi också.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.