Jump to content
Annons

LÖNER!=!=!=!?!?!?


Cloudsurfer

Recommended Posts

Annons
Ja, men varöfr råna "en" bank!? när vi kan dra en stor raid och bli asrika o slippa jobba för denna lilla pisslön vi har =)

Count me in... 🙂

Ska bara plocka fram Björnbusemasken och hagelbössan ur garderoben... Vi snor väl en bil på vägen til banken va...? Vill inte få någon repa på min under den makalösa biljakt som kommer följa på rånturnén... Eller har du en bil vi kan använda? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi skriver en låt där alla i hela forumet gör nånting. Spelar gurka eller vad faan som helst. Sen släpper vi den och reggar oss på SAMI så har vi några kronor iaf =)

Om jag får spela på gurkan så är jag beredd att släppa hela den här "råna bank" idén omedelbums... 😎

Ps. När jag tittar på vad jag just skrivit så ser jag också hur det hela skulle kunna misstolkas som någon snuskigt... Jobbigt det blev... 🙂 Hmmm...? Ska jag trycka på "skicka svar" eller inte...? Ok, det får bära eller brista... Trycker nu... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, efter att ha tänkt efter lite så måste jag erkänna att jag ÄLSKAR min lön, problemet är ju bara att den kommer alldeles för sällan 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, efter att ha tänkt efter lite så måste jag erkänna att jag ÄLSKAR min lön, problemet är ju bara att den kommer alldeles för sällan 😮

Det är helt enkelt för mycket månad kvar i slutet av lönen...? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är helt enkelt för mycket månad kvar i slutet av lönen...? 😲

Hahaha! Så har jag aldrig tänkt på det. Bra sagt Claes! 😄

hahaha 😆

Huvet på spiken. 🙁

Eller såhär, när man kommer hem sent efter en kväll på krogen, dyngrak och vänder ut och in på sina tomma fickor och utbrister:

"Fan - pengarna räckte precis!!!" 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland stör jag mig på att jag gått på den kapitalistiska bluffen. Jag vill verkligen ha saker. En ny dator, ett digitaltrumset, en elektrisk tandpetare, en glukkanakel. Minns inte att jag tänkte så när jag var liten. Samhället har verkligen förändrats.

Ambitionen är alltid att jobba så lite som möjligt och tjänsa så mycket som möjligt, men det känns som att det ofta blir tvärtom.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland stör jag mig på att jag gått på den kapitalistiska bluffen. Jag vill verkligen ha saker. En ny dator, ett digitaltrumset, en elektrisk tandpetare, en glukkanakel. Minns inte att jag tänkte så när jag var liten. Samhället har verkligen förändrats.

Hmmm. Jag bejakar min prylgalenhet med jämna mellanrum och sticker iväg till typ Elgiganten, SIBA, e.d bara för att shoppa loss. Jag planerar inte vad jag ska köpa, utan det blir en glad överraskning. Och jag mår JÄTTEBRA av detta beteende! 🙂

Gör detta mig till offer för den kapitalistiska bluffen? Bör jag söka hjälp? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland stör jag mig på att jag gått på den kapitalistiska bluffen. Jag vill verkligen ha saker. En ny dator, ett digitaltrumset, en elektrisk tandpetare, en glukkanakel. Minns inte att jag tänkte så när jag var liten. Samhället har verkligen förändrats.

Hmmm. Jag bejakar min prylgalenhet med jämna mellanrum och sticker iväg till typ Elgiganten, SIBA, e.d bara för att shoppa loss. Jag planerar inte vad jag ska köpa, utan det blir en glad överraskning. Och jag mår JÄTTEBRA av detta beteende! 😲

Gör detta mig till offer för den kapitalistiska bluffen? Bör jag söka hjälp? 😉

Precis samma här, ibland måste man bara pigga upp sig med något j-igt onödigt (som verkar nödvändigt just då, och dessutom brukar bli rätt bra)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...