MusicGene Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag undrar om det är någon som har några tips på coola moves à la michael jackson, usher, justin timberlake, breakdance osv? Tips på t.ex musikvideor, koreografitips, stilövningar etc mottages gärna! Usher - Yeah! Michael Jackson - History DVDn Michael Jackson - Jam
Cloudsurfer Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 (redigerat) drick en 8-9 öl, sänk nårra shottar och skrik "JAG DANSAR ALDRIG NYKTER" EDTI: Annars vet jag ingenting om nårra move's 🙂 Redigerat 14 juni 2005 av DjHex
Linus Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 David "Elsewhere" Bernal. Han var bl.a. med i filmen You Got Served förra året och har gjort en del reklamfilmer. Här är den klassiska filmen från Kollaboration 2001, som har cirkulerat överallt på internet! David är killen i orange tröja! 😕 David Bernal - Kollaboration 2001
Cloudsurfer Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Hehe har sett filmen innan 🙂, tyvär så har jag inte den känslan i kroppen att jag skulle klara att utföra det där om jag så övade i 5 år 😕
MusicGene Postat 14 juni 2005 Trådstartare Postat 14 juni 2005 David "Elsewhere" Bernal. Han var bl.a. med i filmen You Got Served förra året och har gjort en del reklamfilmer. Här är den klassiska filmen från Kollaboration 2001, som har cirkulerat överallt på internet! David är killen i orange tröja! 😕 David Bernal - Kollaboration 2001 jo. Jag har kollat igenom 'You got served', och visst finns det en del moves - men jag blev ändå lite besviken. (Kul är att den ligger bra till på imdb's lista på de 100 sämsta filmerna genom tiderna) och kollaboration01 är ju en klassiker. Bör inte missas! 🙂
lavrell Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ifall ni gillar breaking så är ju denna video ett måste! Heeeelt sjukt! 😉 Sjuuuuk breakdance!
wicked_s Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Skulle vilja rekomendera "Napoleon Dynamite", en hel del sköna moves i den. 😳
MusicGene Postat 14 juni 2005 Trådstartare Postat 14 juni 2005 Ifall ni gillar breaking så är ju denna video ett måste! Heeeelt sjukt! 😳 Sjuuuuk breakdance! coolt!!
®offe Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 (redigerat) En gång för några år sedan, efter 12 gin & tonic, försökte jag köra lite cool robotdance på finlandsbåten, men snabbt som fan slet några feta finländare ner mig i sjukhytten för de trodde jag fått ett epileptiskt anfall 😳 edit: men det var några riktigt grymma filmer, jag har spart dom på hårddisken så jag kan träna till nästa resa 😮 Redigerat 14 juni 2005 av ®offe
lavrell Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 En gång för några år sedan, efter 12 gin & tonic, försökte jag köra lite cool robotdance på finlandsbåten, men snabbt som fan slet några feta finländare ner mig i sjukhytten för de trodde jag fått ett epileptiskt anfall 😳 haha! 😉 det hade jag velat se 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.