Jump to content
Annons

Coola dansmoves


MusicGene

Recommended Posts

Jag undrar om det är någon som har några tips på coola moves à la michael jackson, usher, justin timberlake, breakdance osv? Tips på t.ex musikvideor, koreografitips, stilövningar etc mottages gärna!

Usher - Yeah!

Michael Jackson - History DVDn

Michael Jackson - Jam

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

David "Elsewhere" Bernal.

Han var bl.a. med i filmen You Got Served förra året och har gjort en del reklamfilmer.

Här är den klassiska filmen från Kollaboration 2001, som har cirkulerat överallt på internet!

David är killen i orange tröja! 😕

David Bernal - Kollaboration 2001

Link to comment
Dela på andra sajter

David "Elsewhere" Bernal.

Han var bl.a. med i filmen You Got Served förra året och har gjort en del reklamfilmer.

Här är den klassiska filmen från Kollaboration 2001, som har cirkulerat överallt på internet!

David är killen i orange tröja! 😕

David Bernal - Kollaboration 2001

jo. Jag har kollat igenom 'You got served', och visst finns det en del moves - men jag blev ändå lite besviken. (Kul är att den ligger bra till på imdb's lista på de 100 sämsta filmerna genom tiderna)

och kollaboration01 är ju en klassiker. Bör inte missas! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång för några år sedan, efter 12 gin & tonic, försökte jag köra lite cool robotdance på finlandsbåten, men snabbt som fan slet några feta finländare ner mig i sjukhytten för de trodde jag fått ett epileptiskt anfall 😳

edit: men det var några riktigt grymma filmer, jag har spart dom på hårddisken så jag kan träna till nästa resa 😮

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

En gång för några år sedan, efter 12 gin & tonic, försökte jag köra lite cool robotdance på finlandsbåten, men snabbt som fan slet några feta finländare ner mig i sjukhytten för de trodde jag fått ett epileptiskt anfall 😳

haha! 😉 det hade jag velat se 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...