hangaren Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Micke Gottberg blev det och har så varit i 33 år. Just nu försöker jag "bara" hinna med , min nyblivna fru, mina tre barn och det alldeles nystartade musikhuset HANGAREN i Västerås. Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Kortfattat till tusen. Men hej ändå! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Hejhej! Blir det nån musik gjord då?? Vadförnån isåfall?? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Whälkommen, tre barn drar tid, jag vet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Välkommen! Enjoy your stay! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Välkommen välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 15 juni 2005 Dela Postat 15 juni 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hangaren Postat 15 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 15 juni 2005 (redigerat) hej igen. jag har ju faktiskt två band som jag lirar i. (gottberg) och coverbandet hitshots. (gottberg) är bara lilla jag med kanonmusiker som hjälper/lyfter mig live, jag blir ju aldrig nöjd men mina inspelningar som finns att lyssna på med sur sång på (gottberg) och så coverbandet som har varit land och rike runt och spelat för mellan 8-20000 pers, det kan vara lite roligt ibland. Hitshots (blir klar när jag har tid) Redigerat 17 juni 2005 av hangaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 16 juni 2005 Dela Postat 16 juni 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.