hammagrella Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Låt oss säga såhär, att 1+1 ibland kan bli 3. 😳 Då menar jag: En överjävligt bra text tillsammans med överjävligt bra musik kan tillsammans smälta ihop till något riktigt magiskt. Ungefär som tant Ezras äppelpaj tillsammans med vaniljsås kan vara godare än pajen eller såsen för sig. Däremot BEHÖVER inte en väl så schysst köttbit vara god tillsammans med vaniljsåsen... En taskig text däremot med överjävligt bra musik, blir aldrig mer än så. Samma sak med en fantastisk text med ostämd gura och tamburin. Och jag känner att jag börjar tappa tråden här.... 😲 Hammagrella är emellertid som en smetig chokladsås på kokt piggvar eller nåt.... 😆
Fnykis Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Låt oss säga såhär, att 1+1 ibland kan bli 3. 🙂 Då menar jag: En överjävligt bra text tillsammans med överjävligt bra musik kan tillsammans smälta ihop till något riktigt magiskt. Ungefär som tant Ezras äppelpaj tillsammans med vaniljsås kan vara godare än pajen eller såsen för sig. Däremot BEHÖVER inte en väl så schysst köttbit vara god tillsammans med vaniljsåsen... En taskig text däremot med överjävligt bra musik, blir aldrig mer än så. Samma sak med en fantastisk text med ostämd gura och tamburin. Och jag känner att jag börjar tappa tråden här.... 😆 Hammagrella är emellertid som en smetig chokladsås på kokt piggvar eller nåt.... 😆 Så blir iaf dina saker Hammagrella! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.