holmgrenstefan Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Hej på er. jag har läst mycket på forumet och komenterat lite då och då men igentligen inte varit så värst aktiv. Därför tyckte jag att det var dags att köra igång och se lite vad som går att klämma ur mjukvarorna.låten är komponerad av mig 😆 och framförd av mig tillsammans med den fina mjukvaran logic audio 5,2.tja nu är det ju så att jag känner mig lite grön eftersom jag enbart har ägnat mig åt att lysna och skapa utrustning till andra. låten är snabb mixad efter ett gamalt tema jag hadde för några årsedan ej mastrad eller på annat vis rattad och det skulle vara kul å höra vad som tycks.' 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag utrustning m1av2 pc amd 2500+ soundblasterlive 1024 med fusk acio drivare. (fungerar faktiskt knepigt men så är det) och lite mjuka varor. elka mk88 oxå.
holmgrenstefan Postat 12 juni 2005 Trådstartare Postat 12 juni 2005 (redigerat) jag stoppar in lite data 😆 typen är trance låten är 5 min ca 256kbit 16bit44,1khz mp3 personligen tycker jag att den hörs lite lågt men har inte hittat något bra sätt att få högre styrka då dynamiken försvinner helt. så där ja. Redigerat 12 juni 2005 av holmgrenstefan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.