Jump to content
Annons

en gallup


tordA

Recommended Posts

då min fråga var för patetisk för att släppas ut i gallupforumet

så frågar jag här istället (innan min post raderas... tillsammans med mig)

skulle du vilja se The Runaways i Sverige ???

om dom kan enas villsäga...

?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
( jag finns med lite längre ner på sidan 😛 )

Fan, tjusig fontänfrilla Rod!

Jag trodde att myspace var nånsorts fjortislunarstorm, får väl be om ursäkt för det misstaget? t o m Halford dyker ju upp på bild...

jomen fan, jag är väl en av de tusen då!

fan fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en gammal poster från tidningen med samma namn, nån som minns? Där spelar Runaways live och Lita har kortbyxor och står i en .......snygg pose, om man säger! Den hängde i mitt pojkrum trots att jag aldrig hade hört dem så........jag är med!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja träffa Lita, så skulle jag inviga henne i styckeindelningens underbara värld. 😄 Kan inte läsa såna lååååånga plottriga texter...

Såg en rockumentär på någon obskyr kanal häromsistens som handlade om gamla rockgrupper som splittrats, och där var Runaways med, men det verkade ganska kyligt mellan sångerskan och resten av bandet... 😮

Tror inte heller att du riktigt fick fram ditt budskap i ditt inlägg att de var välkomna till stockholm... 😆

Men va'fan, ta hit dem då! Om både Brojd och jag ställer upp som gruppisar, vad kan hindra dem? (förutom herpes och skäggsvamp kanske?)

/R

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en gammal poster från tidningen med samma namn, nån som minns? Där spelar Runaways live och Lita har kortbyxor och står i en .......snygg pose, om man säger! Den hängde i mitt pojkrum trots att jag aldrig hade hört dem så........jag är med!

DEN hade jag oxå uppe. Gadärn vilken oblyg tjej hon var fröken Ford. Det värsta var ju att hon stod i samma brallor i samma pose så fort hon fotograferades. Tror hon hade den där bilden som passfoto oxå. Själv var man inte gammal, sådär såg inte brudarna i klassen ut 😆

Nå Runaways ja, vilken nostalgi, queens of noise, come and get it boys, ja jösses...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Tidningen hette väl Poster? Vi satte hela cykelrummet i källar'n fullt med bilder av diverse grupper... Runaways, BTO, Status Quo, Blondie, Sailor, Sparks m.fl. Tog många månader innan vi själva tog ned dem. Uppskattat av både grannar och fastighetsskötar'n. Schysst va??! Hade själv aldrig lyssnat på Runaways dock, men nog hört dem, vilket är en viktig distinktion.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja träffa Lita, så skulle jag inviga henne i styckeindelningens underbara värld. 😆 Kan inte läsa såna lååååånga plottriga texter...

Såg en rockumentär på någon obskyr kanal häromsistens som handlade om gamla rockgrupper som splittrats, och där var Runaways med, men det verkade ganska kyligt mellan sångerskan och resten av bandet... 😄

/R

Om du får tillfälle passa på att ta upp det här med färger och kontraster också 😮

VH1 brukar ha såna program där återförenar gamla band, vilket skämtats med i nån tecknad serie på MTV, där de skulle återförena känd rocktrummis med hans förlorade arm 😄

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Ch ch ch ch Cherrybomb. Njae tror inte det. De var ju rätt så usla. Lita var väl halvhyfsad som tjejrockare efter Runnaways, men vad hände med Cherry Currie?

Hade inte hon en tvillingsyster? Hmmm

Joan Jet kommer väl alla ihåg och fy fan för i love rock´n roll som inte blev mycket bättre av att Britney gjorde en cover. Britney vet väl för fan inte ens vad rock är för något förresten.

Runnaways var väl inget mer än ögonfägnad och nu borde de var i förtiofemårsåldern....

Se dem? tror inte det. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle va klockrent!!!! Då vill jag se gamla svenska bandet ICE AGE som förband!!!! För visst fan fanns det ett brud band som hette så??? Nån äldre än mig som kan svara kanske 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Skulle hellre villa se Joan Jett and the Blackhearts. Kanon live, har sett dom på attitalet från Rockpalats. ( Jag lyssnar inte på dig, Äggis.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...