Jump to content
Annons

Att avansera i forumet.

Recommended Posts

Annons
Postat
😄

..."entertainer" stavas det tror jag.  😛

Vectro och Grahn(?) har blivit Messerschmitts!

Blivit?

Postat
😕

..."entertainer" stavas det tror jag.  🙁

Vectro och Grahn(?) har blivit Messerschmitts!

Blivit?

Vectro har kanske alltid varit en busig liten Besserwisser men att han gått och blivit Messerschmitt också, det hade jag ingen aning om! Att Grahn har gått och blivit Ubersturmabahnfuhrer sind wirklich förvånande, ja!

Postat
Att Grahn har gått och blivit Ubersturmabahnfuhrer sind wirklich förvånande, ja!

*host* Obersturmbannführer menar du?

......

*garvar* Se så lätt det går att korrigera folk 😄

Nej, nu ska vi lugna ner oss innan någon stör sig. Vi är utanför trådens ämne lite. 😕

Postat

Ahhh, jag sehr att den härlishe tüskan håller på att breda üt sich hier på das forum. 😄

(ja vectro, jag vet att "sehr" har en helt annan betydelse på tyska) 😕

Postat

Ach, Du bist ein schlyngel, Vectro! Ich wollte dich bestrafen! Ich will dich prügeln, ja! War das mange grammatische feile in dieser ingelägg, bitte? Entschuldigung, Ich habe rauchhosten gewesen bin!

Brojd, vielleicht wolltest(?!) Du und ich eine metalsang am deutsh gemacht werden bleiben! Es würde ganz toll sein, nicht wahr?

Ein mensch brennt!

Postat
Ha, jag visste det!!! Ni är egentligen synthare allihop....!! 🙂

Kedjor, sönderrivna lakan kring benen och sockervatten i håret. DET var tider det!! 🙂

Postat
Ha, jag visste det!!! Ni är egentligen synthare allihop....!! 🙂

Var det menat som en förolämpning? 🙂

Postat
Ha, jag visste det!!! Ni är egentligen synthare allihop....!! 😕

Hjälp, nu blir det synth om oss

Postat

Bud? Skål!

Postat
...och det gäller i alla forum utom i offtopic forumet.  😄

Vilket är synd 🙂 Jag vet några som skulle bli veteraner direkt om man ändrade på den regeln 😛

Eh? Talking'bout me? Eh? Eh? (med aggresiv italiensk brytning)

Jag har faktiskt varit veteran, men jag tyckte inte att det var värt det.

Mycket övertid, fick försumma familjen, missade alla skolavlutningar. Jobbigt också med alla krav att vara veteran. Man måste alltid vara beredd, ibland mitt i natten, att svara på vilket ljudkort som är bäst, det kan knäcka vemsomhelst.

Visst, det låter häftigt att vara veteran, men när man sitter i skiten är det svårt att ta sig ur. Om du inte orkar längre så är det många som typ:

- Ah, men visst var han veteran förut, han som bara är medlem nu?

- Jo, men jag tror det var nå't med spriten eller nå't, han orkade visst inte.

- Jaha, jag hörde att det var nå't med psyket, han lixom pallade inte trycket från alla andra.

- Andra? Medlemmarna eller veteranerna?

- Tror det var medlemmarna, men jag vet inte riktigt....

- Nänä, men jag har alltid tyckt att han verkade lite...ja...speciell eller konstig på nåt sätt.

- Precis!

Vi är många nu som inte vågar ta oss ut ur OT, men det finns en förening, AOT, (AnonymaOffTopicalister) som kan hjälpa de som, trots allt vad det innebär, vill bli veteraner. Det finns också en kurs som heter Veteran For Dummies, som tar upp de grundläggande frågorna för nyblivna veteraner. (tyngdpunkten ligger naturligtvis på ljudkort, men också en hel del tid ägnas åt vilket program som är bäst när man vill göra egna inspelningar)

Nåväl, lycka till vad ni än företar er!

Roffe f.d Veteran

Postat
Vi är många nu som inte vågar ta oss ut ur OT, men det finns en förening, AOT, (AnonymaOffTopicalister) som kan hjälpa de som, trots allt vad det innebär, vill bli veteraner.

Amen. 😄

Postat
Vi är många nu som inte vågar ta oss ut ur OT, men det finns en förening, AOT, (AnonymaOffTopicalister) som kan hjälpa de som, trots allt vad det innebär, vill bli veteraner.

Amen. 😄

Nä, jag klarar det aldrig, jag vill vara kvar!

Postat

Amen. 😄

Nä, jag klarar det aldrig, jag vill vara kvar!

Jag behöver hjälp!

Hjälp! 🙂

Postat

JAG är en intelligent sexsymbol (sådeså!)

Postat
GRRRRRRRRRRRRR

😆

Arg kissekatt?

Postat
En kurrande mage

OK, ta en visky!

Postat
Wiskass??!!

Mjau 😆

Postat

On-Topic, vad är det för något?

Postat
Det är där som inte är här, altså där det är är vad det är. 😄

Aha, då är jag inte där eftersom jag är här!

Postat
Ja när man är där är där här där man är

Men KULL då! 😄

Postat
Du fuska! Vet inte hur och kan inte bevisa det men är säker på att du fuskade.

HA HA, du kan aldrig komma på det! KULL

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.