Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om det är värt priset att upgradera SX2 till SX3?

Har orginal så jag vill inte ladda hem en kopia.

Är det någon som uppgraderat och i så fall vardet värt pengarna?

Om det inte är det så varför?

Annons
  • 2 veckor senare...
Postat

jag har fattat det som att sx4 är rå buggigt..och att det nog är bäst att vänta med att skaffa det tills dom rättat till problemen med ett antal uppgraderingar..

sx2 duger fint tycker jag!! 😉

Postat

ooops...eeh...ja jag önskar att jag kunde skicka den till er,men jag avinstallerade den precis..och gick över till sx5..som funkar bättre..kan skicka den

(men det är bara en beta på sx6 dock)..men jag rekomenderar den verkligen!!

🙂😛😆

Postat
jag har fattat det som att sx4 är rå buggigt..och att det nog är bäst att vänta med att skaffa det tills dom rättat till problemen med ett antal uppgraderingar..

sx2 duger fint tycker jag!! 🙂

😆

SX 3 har inte kraschat en enda gång för mig sedan uppdateringarna kom.. Vad har du testat för version egentligen?

Postat

sx2 duger fint tycker jag!! 😉

🙂

SX 3 har inte kraschat en enda gång för mig sedan uppdateringarna kom.. Vad har du testat för version egentligen?

Den crackade kanske? :rolleyes:

Postat (redigerat)

sx2 duger fint tycker jag!! 🙂

:rolleyes:

har inte testat alls...jag fick tipset att vänta..av ovan nämda anledningar..

men jag antar att du säkert har flera updateringar installerade & du inte kör 3.0..

om så inte är fallet..så får jag väll säga grattis!! 😉

och bolla vidare frågan..var det värt pangarna att uppgradera??

(edit)...oops nu såg jag ju att du hade updaterat!!...men frågan kvarstår..

Redigerat av Larsson

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.