hackeman Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 Ohh vad jag saknar Danny cort...Därför Får han all min kärlek idag =) Ojdå... Edit; saknar dig också. Vad glad jag blir 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 😄 Jafan Hacke. Du & jag i Lund. Du i din pimpjacka, jag i mina Air Jordan XX limited. & med varsin cabbad barnvagn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 Lovebombing... är det när hacke och Danny gosar med varandra? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 Lovebombing... är det när hacke och Danny gosar med varandra? 😉 Jaså det var HÄRIFRÅN du fick det där om erotiskt sångljud. Sorry, men jag sparar Barry White-stämman till Hacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 Jaså det var HÄRIFRÅN du fick det där om erotiskt sångljud. Sorry, men jag sparar Barry White-stämman till Hacke. her he 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 21 augusti 2005 Dela Postat 21 augusti 2005 Kanske dags för denna tankeställare och ställa tillbaka tillhyggena i förrådet. Dagens ROS till Danny, Marcus och alla andra som ser till att det blir underhållande läsning på forat (sic!) ....Enda gånger jag ledsnat här är någon kommer och spammar alla trådar med obegripliga, felstavade inlägg. Men det brukar bli rätt kortvarigt som väl är. Så, Gruppkram!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 augusti 2005 Dela Postat 21 augusti 2005 ... So hurry up and bring your jukebox money The Love Shack is a little old place where we can get together Love Shack baby, Love Shack bay-bee. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 augusti 2005 Dela Postat 21 augusti 2005 En stor moderatorkram från mig till alla här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 (redigerat) Puss på er. 😄 Redigerat 22 augusti 2005 av Midori Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 PÖSS PÖSS!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 PÖSS PÖSS!!! 😕 Ohhhoo VAD mysigt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Jaaaa, jag vill också lovebomba jööö... 😠 Hundra tusen mysiga superkramar till... Hmmm... okej... Ex. demoniqus numera Lundin för att han är en jävla kul kille med precis samma humor som jag... 😎 Slaptap för att han är en väldigt driftig typ med huvet på skaft och är trevlig dessutom. 🙂 Hammagrella bara för att jag gillar honom av nån anledning. 😕 Egghuvud för att han har en sköööön stil... 🙁 Djonas för att han är en sötnos. 🙁 Och säkert massa fler som jag inte kommer på nu. Förresten maxmaxmax bara för att jag trodde han var en tjej i flera månader... 😄 /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Förresten maxmaxmax bara för att jag trodde han var en tjej i flera månader... 😉 Haha... måste bero på hans humörsvängningar. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morta Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Fan, sånt här är jag dålig på. men ett par extra tankar går till Addic för att han visar att hårdrockare också kan vara trevliga. 😉 och Claes För att han alltid är så trevlig och konstruktiv och kan allt om allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 ...So hurry up and bring your jukebox money The Love Shack is a little old place where we can get together Love Shack baby, Love Shack bay-bee. I'm waaaaiting for the love train... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 ...So hurry up and bring your jukebox money The Love Shack is a little old place where we can get together Love Shack baby, Love Shack bay-bee. I'm waaaaiting for the love train... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Oj, den här tråden hade jag visst missat... Är väldans dålig på att komma ihåg namn, så jag tänker inte ens försöka mig på att göra en lista... -Skulle garanterat glömma en hel bunt. Men med tanke på hur mycket man hänger här, så är det klart att man trivs! Och det bara beror ju inte bara på den mysiga blågråa färgen, utan självklart även på alla trevliga och roliga och duktiga människor!! 🙂 Tack allihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Dags för en lovebomb i forumet nu på Alla hjärtans dag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Jupp, visst faen.. En riktigt slirvig och hjärtlig puss i ljumsken på er alla!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 HAPPY BITTERNESS DAY love, ~ f som precis brytit med flickvännen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 HAPPY BITTERNESS DAY love, ~ f som precis brytit med flickvännen Taskig timing!? Stackarn! 😆 Eller är du från småland och så snål att du planerade det hela för att inte behöva lägga ut stålar på en alla hjärtansdags present 😱 Ok en hälsning till alla forumläsare då.. En midifil på http://homepages.rootsweb.com/~homespun/allneed.mid Ok beroende på era ljudkort/midi syntar låter det mer eller mindre kräkframkallande.. Men ta och lugna ner er lite i eftermiddag och gör en schyst mix i eran DAW med denna utgångspunkt! Kul att få höra vad ni lyckas åstakomma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 (redigerat) Happy valentines day! /L *som snokar runt hela lägenheten på jakt efter presenter* Edit: Stackars force_fed... 😄 Redigerat 14 februari 2006 av Odels_tant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Jag fick ett alla-hjärtans-kort i min mailbox idag av min domänleverantör! 🙂 Vet inte hur jag ska tolka det... En domänleverantör tackar sina kunder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 aja även om alla hjärtans dag suger för mig, min bästa kompis och en tjej kompis som alla har ungefär lika tur i kärlek så har något hänt idag som har återgett mig förtroendet för kärleken.. min lillasyster har förlovat sig 😆 dags att kolla på någon våldsam zombiesplatterfilm nu iaf..ha en förjävlig kväll alla lyckliga par 😛 puss puss, ~ f Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Jag fick ett alla-hjärtans-kort i min mailbox idag av min domänleverantör! 😄Vet inte hur jag ska tolka det... En domänleverantör tackar sina kunder... Hahaha, fy satan vad lökigt! Jag fick ett alla hjärtans dag-kort av Apple. Det kändes ungefär lika spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 stefan, kom hem till mej och kolla på dawn of the dead. jag har hört att de sågar av folk med motorsåg i filmen och det sprutar blod! $ money shot $ jag är inte bitter................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 stefan, kom hem till mej och kolla på dawn of the dead. jag har hört att de sågar av folk med motorsåg i filmen och det sprutar blod! $ money shot $ jag är inte bitter................... Japp, de gör dem. Jag samlar på zombiefilmer. Det känns... sunt. Jag är inte heller bitter *slår på gammal Nick Cave och surar* Börjar fatta varför brudarna sviker ju 🙂😛🙂 Det funkar inte med splatterfilmer och zoombier med dessa inte 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 stefan, kom hem till mej och kolla på dawn of the dead. jag har hört att de sågar av folk med motorsåg i filmen och det sprutar blod! $ money shot $ jag är inte bitter................... Japp, de gör dem. Jag samlar på zombiefilmer. Det känns... sunt. Jag är inte heller bitter *slår på gammal Nick Cave och surar* Börjar fatta varför brudarna sviker ju 🙂😄😉 Det funkar inte med splatterfilmer och zoombier med dessa inte 😛 Ja, djävlar... Vad träffar du för brudar..? 🙂 Om du bara visste vad det kan funka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.