Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har letat efter bra amatörrecensionssidor. Den bästa jag hittat tills nyligen var Gods Of Music ( www.gom.com ) som är väl seriös vilket gör att det tar hundra år för något att hända där. För en tid sedan sprang jag på www.c0nsensus.com som har ett bra tema; fem recensenter ska skriva om varje låt men det finns inga krav på var och en att vara konstruktiv eller heltäckande. Skrivandet blir därför kul och lätt att smita in då och då.

C0nsensus problem är för få skribenter. 250 låtar ligger i kö och vi är inte mer än 10 personer som skriver hyfsat ofta. Så, kan du engelska och gillar att tycka till om amatörmusik bli medlem och gör lite nytta.. det finns inga pengar i det hela (förutom 50 dollar om du skrivit flest recensioner på en månad) men mycket skoj. 🙂

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Oj, detta låter mycket intressant. Skall checka.

Postat

Bra. Bara att Eliasson skrivit lite fick direkt fart på sidan. Just nu är väntetiden för att bli recenserad ca 120 dagar men det behövs verkligen inte mycket jobb för att den tiden ska halveras och halveras igen. Så fort några börjar skriva vaknar liksom de andra också. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.