Lars Jansson (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 (redigerat) LÅTNAMN: My friend ARTIST/GRUPP: Miles LÅTLÄNGD: 3.17 KOMPOSITÖR: Miles FORMAT: mp3 STATUS: Färdig låt, men skissinspelning. LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Nu har jag mixat om det hela lite grann. Vad tycker ni, låter det bättre än tidigare? (Gamla mixen hittar ni Your browser does not support the HTML5 audio tag ) Tacksam för synpunkter. /Lars Redigerat 22 juni 2005 av Lars Jansson
Eliasson Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Jes...detta gillar jag...! väcker Indien i mig, jävligt skön låt, det är sånt här jag vill mixa! Finns inget att säga om låten annat än att den är skitbra. Påminner lite om LOG tycker jag, å lite American Analogue Set. Bra sång också. Lite mycket FX på den kanske? Bra jobbat!
Lars Jansson (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 (redigerat) Tack! Roligt att höra. Vi är medvetna om att inspelningen håller relativt låg teknisk kvalitet. Fler låtar finns här: Miles Hälsn Lars Redigerat 10 juni 2005 av Lars Jansson
pwayne Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Coolt 🙂 Jag gillar låten, och jag är svag för upprepande teman som på slutet. Kanske ni kunnat dra på lite mer i slutet. Trummorna låter inte så kul men annars gillar jag ljudbilden på nåt sätt 😠 Jag skall lyssna på fler låtar
Ulrik Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Kalasskön låt! det är nåt visst med 7 takt, det blir svävande och spännande i mina öron. Fin sång, det jag saknar är ett längre slut med ett solo kanske, eller nåt som maler vidare och bygger upp den mer, den tar slut lite för abrupt Annars gillar jag arret.
Lars Jansson (oregistrerad) Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 (redigerat) Tack för positiv feedback. Men det är konstigt att så många kollat denna tråd, men att bara tre har röstat. Fler! Fler! Mer omdömen! Redigerat 13 juni 2005 av Lars Jansson
Sunkenship (oregistrerad) Postat 22 juni 2005 Postat 22 juni 2005 Det här är skitbra verkligen! Jävligt skönt sound, gillar att det känns lite naket. Påminner lite om Tiger Lou tycker jag. Bra jobbat! /Jocke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.