musik (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Jag undrar vad det är som gör att man vet att det är en kille som skrivit i en tråd och inte en kääring, i de fall trådbidragaren har ett könlöst namn, som mitt eget t.ex. 😉 Intressant fundering mtt i natten/:musik
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Jag undrar vad det är som gör att man vet att det är en kille som skrivit i en tråd och inte en kääring, i de fall trådbidragaren har ett könlöst namn, som mitt eget t.ex. 😉 Intressant fundering mtt i natten/:musik Har du haft en tjej nångång, Musik?
musik (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! D.Cort undrade: "Har du haft en tjej nångång, Musik?" Svar: Ja, men har du nångång tänkt på att man kan ställa en fråga för att få igång en diskussion? Även om man sitter inne med svaret. Ganska vanligt faktiskt. 😉 :musik
hackeman Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hela nöjet och missnöjet med Internet ligger i att man inte vet. /Hackelina
musik (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Hackelina: Tror du mig alltså om jag säger att jag är en 29-åring blondin med gigastora boobs? 😉 :musik
Ken Kängström Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Hackelina: Tror du mig alltså om jag säger att jag är en 29-åring blondin med gigastora boobs? 😉 :musik iom att du använder ordet "giga" så tvivlar jag starkt 😎
hackeman Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Hackelina: Tror du mig alltså om jag säger att jag är en 29-åring blondin med gigastora boobs? 😉 :musik iom att du använder ordet "giga" så tvivlar jag starkt 😎 ...samt säger "kille" om ena könet och "kääring" om det andra. Nej, jag tror snarare du är en rätt så snurrig medelåldersman. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Hacke: Tack för svaret. Men Internet är Internet...haha... 😉 :musik
polardark Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Alla vet ju att folk som uppger sig vara av kvinnligt kön i någorlunda åtråvärd ålder på internet allihopa i verkligheten är kraftigt överviktiga medelålders transexuella småbarnsföräldrar som gått i förtidspension. Eller?
wonderboy Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Herrejesus, Musik! Det måste ha snurrat bra när Du drog igång denna! Alla vet ju att musik är ett kvinnligt väsen, det är ju därför vi håller på som vi gör! "Wonderina"
Neosus Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Är det ingen som har tänkt på att det kan vara Hybrider hela högen? ...utom jag... 😳
hammagrella Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Om man har nickname Jean-Pierre, vad anses man ha för kön då rå? 😳
mornel Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Om man har nickname Jean-Pierre, vad anses man ha för kön då rå? 😳 Förmodligen kille. Om jag inte misstar mig är Jean-Pierre ett killnamn. Vad sysslar ni med? Det här var den konstigaste tråden på länge.
Neosus Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Om man har nickname Jean-Pierre, vad anses man ha för kön då rå? 😆 Jisses va mycket hår han har på bröstet.... 😉
musik (oregistrerad) Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Inget konstigt alls faktiskt. Jag funderade bara lite över vad det var som gjorde att alla på Studio forum trodde jag var kille redan de första skälvande sekunderna som jag började min megaproduktion i skrivande här på forumet. Jag funderade alltså högt över skillnader i killars och tjejers sätt att skriva. Djävligt intressant! Tur det var en OT-tråd va och inte låg under Mastering!? 😱 :musik
wonderboy Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Vad det är som bestämmer könet? Tja, det kan bero på vad för slags organ man har. (Välj själv om "organ" skall betyda den engelska benämningen på musikinstrumentet eller något annat).
Per_a_55 Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Vad det är som bestämmer könet? Tja, det kan bero på vad för slags organ man har. (Välj själv om "organ" skall betyda den engelska benämningen på musikinstrumentet eller något annat). Hm, om man har en orgel - är man kille eller tjej då? Om man har gitarr (som jag) vilket kön har man då? 🙁🙂 /Pernilla
Neosus Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Vad det är som bestämmer könet? Tja, det kan bero på vad för slags organ man har. (Välj själv om "organ" skall betyda den engelska benämningen på musikinstrumentet eller något annat). Hm, om man har en orgel - är man kille eller tjej då? Om man har gitarr (som jag) vilket kön har man då? 🙁🙂😕 /Pernilla om man har gitarr så är man tjej. Joooo för man spelar juh på G strängen... 😆😕😱
Shadows Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Hej! Jag undrar vad det är som gör att man vet att det är en kille som skrivit i en tråd och inte en kääring, i de fall trådbidragaren har ett könlöst namn, som mitt eget t.ex. Intressant fundering mtt i natten/:musik Har du haft en tjej nångång, Musik? Hehehe
Per_a_55 Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Vad det är som bestämmer könet? Tja, det kan bero på vad för slags organ man har. (Välj själv om "organ" skall betyda den engelska benämningen på musikinstrumentet eller något annat). Hm, om man har en orgel - är man kille eller tjej då? Om man har gitarr (som jag) vilket kön har man då? 🙁🙂😕 /Pernilla om man har gitarr så är man tjej. Joooo för man spelar juh på G strängen... 😆😕😱 AHA! Då är ju alla som spelar en hel skala tjejer... CDEFGAHC?
Shadows Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Ja, men har du nångång tänkt på att man kan ställa en fråga för att få igång en diskussion? Även om man sitter inne med svaret. Ganska vanligt faktiskt. Om du påstår att det finns ett svar på den frågan så undrar även jag ifall du någonsin haft en tjej 😎
Per_a_55 Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Ja, men har du nångång tänkt på att man kan ställa en fråga för att få igång en diskussion? Även om man sitter inne med svaret. Ganska vanligt faktiskt. Om du påstår att det finns ett svar på den frågan så undrar även jag ifall du någonsin haft en tjej 😎 Men Musik är ju tjej, han använder hela skalan......
Per_a_55 Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 (redigerat) Jag kan svaret: ÖL! Öl gör dig mera kvinnlig. Varför? Jo, därför att när man (som en man) har tömt en tolvpack, så... ...pratar man oavbrutet utan att någon förstår. ...kan man inte köra bil. ...blir man känslosam. ...går man upp i vikt. ...kan man inte tänka rationellt. ...bråkar man om småsaker. ...vägrar man erkänna när man har fel. ...måste man gå på muggen var 15:e minut. edit: Jag ÄR tjej tydligen /Pernilla Redigerat 10 juni 2005 av Per_a_55
D Vibe Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Jag tycker snarare att det är intressant att folk "läser" en text annorlunda beroende på om det är en tjej eller en kille som skrivit den.
Shadows Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Jag tycker snarare att det är intressant att folk "läser" en text annorlunda beroende på om det är en tjej eller en kille som skrivit den. Gör folk det?
D Vibe Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Jag tycker snarare att det är intressant att folk "läser" en text annorlunda beroende på om det är en tjej eller en kille som skrivit den. Gör folk det? Ibland känns det så iallafall... Men jag kanske har fel 😎.. *trött*
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.