Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har tänkt bygga mig en egen dator, och vill då ha ett kubformat chassi (ett sådant där litet). Problemet är att jag behöver två pci-platser, medan alla chassin jag har tittat på bara har en. Någon som har ett tips?

Annons
Postat

Det ska finnas, men jag har inget namn eller modell i minnet.

Var själv på jakt efter en liknande med två PCI-platser, men valde en Shuttle pga prestanda/pris/ljudnivå. Mycket går ju att köra via Firewire!

Postat
Det ska finnas, men jag har inget namn eller modell i minnet.

Var själv på jakt efter en liknande med två PCI-platser, men valde en Shuttle pga prestanda/pris/ljudnivå. Mycket går ju att köra via Firewire!

Aopen tror jag har en, vet inte riktigt säkert!

TYVÄRR! Har alla shuttle-lådor VIA-chipset, så firewiren kan strula! (ett tips bara)

Mvh Erik

Postat
TYVÄRR! Har alla shuttle-lådor VIA-chipset, så firewiren kan strula! (ett tips bara)

Öhh ... urk ... sådant här hatar jag ... Man skulle verkligen behöva en faq när man ska köpa dator! 😉

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.