spaceman Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 (redigerat) Här kommer en låt som jag pysslat med under kvällen. Tyvärr så får man ligga lågt med att krana med ljud ut i burkarna så här dags, så det blev headset på istället... LÅTNAMN: Calcutta ARTIST: Spaceman GENRE: Spejs LÅTLÄNGD: 3:24 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 196 kbps STORLEK: 4,8 MB STATUS: Färdig demo Redigerat 20 augusti 2005 av spaceman
D Vibe Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 On The Fly: Märks att du endast lyssnat i hörlurar... Det är alldeles för dåligt tryck. Kräma på mer med kompressorerna.. Dessutom är volymen väldigt låg; normaliza och kör gärna en limiter.. Mixen känns lite grötig också. *funderar* Arret känns lite ostrukturerat... Positivt är att du lyckats få ett skönt flow; vilket jag antar är meningen med just "space"-musik... Känns mkt demoscene-musik över det här, och det gillar jag definitivt 😄... Skruva lite mer så lär du få en riktigt skön låt 😄
spaceman Postat 8 juni 2005 Trådstartare Postat 8 juni 2005 On The Fly:Märks att du endast lyssnat i hörlurar... Det är alldeles för dåligt tryck. Kräma på mer med kompressorerna.. Dessutom är volymen väldigt låg; normaliza och kör gärna en limiter.. Mixen känns lite grötig också. *funderar* Arret känns lite ostrukturerat... Positivt är att du lyckats få ett skönt flow; vilket jag antar är meningen med just "space"-musik... Känns mkt demoscene-musik över det här, och det gillar jag definitivt 😄... Skruva lite mer så lär du få en riktigt skön låt 😄 Nu har jag kranat på lite mer tryck och mer kräm... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.