musik (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Hej! Har en adapter för utskrift på mini cdr. Tänkte det skulle vara häftigt att göra en cd-singel i det formatet. Men hittar inga som säljer printable (utskriftsbara) såna! 😄 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norcomp Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 (redigerat) Jag har själv letat efter printbara miniskivor det enda jag hittade var miniskivor + minietiketter, men det blir inte lika bra etiketterna släpper ganska lätt, i allafall dom jag provat Diskant.se Redigerat 8 juni 2005 av norcomp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Finns här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Finns lite varstans. Clas Ohlsson har sålt tidigare vet jag. Men du kan nog gå in i vilken datorbutik som helst och fråga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herbivormusic Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 www.mediaprostore.com De har de mesta! /sven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.