saverman Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Någon som vet något bra program för att göra visitkort? Tänkte trycka ut några framöver. Står i startgroparna för eget företag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Microsoft Publisher Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 quark xpress Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Finns väll inget bättre än Photoshop? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 9 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 9 juni 2005 Har dom presets i PhotoShop? Annars tycker jag att det verkar lite krångligt att sitta men jag ska försöka. Tack för tipsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 Det finns mallar till Photoshop man kan använda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 Det finns mallar till Photoshop man kan använda. ...eller så gör man egna mallar. Går hur bra som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 (redigerat) _______________________________ | Namn: Per .| | Yrke: Musiknörd .| | Adress: Hemma i huset .| |______________________________.| Snyggt kort va? edit: äh, Potoshop är nästan bättre Redigerat 10 juni 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 eller så gör du visitkort direkt online. gratis dessutom. www.printondirect.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 eller så gör du visitkort direkt online. gratis dessutom. 🙁 www.printondirect.com Nähepp. Det var inte så jädrans gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 Så länge det är svartvitt behöver du bara betala 89,00 SEK. (Och kör det fulaste möjliga pappret, med reklamtryck på baksidan.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 Neko, skickar du in dina inlägg mentalt? -- Trasig dator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 Japp, det gör jag. Som moderator har jag blivit erbjuden lite uppgraderingar av hjärnan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.