¤ambivalence¤ (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Okejj då skall vi se, vet inte riktit hur det hale hära funkar alls och alla som har en stund över o ge någon slags liten förklaring så släng gärna in den här.. ¤tar emot¤ Här, e jag nog då mest för o säga mitt första hejj och sådära... Så .. Tja! With love // Natalie 😉
Neko Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Hej och välkommen till forumet. Detta är studio forum, där vi diskuterar musik och skapande av musik samt den utrustning som krävs därtill. Jag är din moderator för kvällen och jag hoppas du får en trivsam stund här. 😉
Fredrika Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 (redigerat) Hej och hallå Natalie! Hoppas du finner vad du söker här! 😛 Redigerat 8 juni 2005 av Fredrika
hegobald Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Jo men hej och välkommen! Det här ska nog funka bra ska du se.. 🙂
android Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Hejhej! Brukar alltid smågnälla lite på folk som skriver för lite om sig själva i sin presentation, så jag får väl göra det nu också då... Vad är du får nån då? Spelar/sjunger vad för nån musik?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.