Jump to content
Annons

Majken tar farväl av forumet...


Majken

Recommended Posts

Men Majken, har de inte internet i detdäringa Grekland? Vad skall Du göra? Sola? Bada? Seriöst, det här är inte bra för Din cred! Jag har litat på Dig och Din studioglåmiga uppsyn! Nu tänker Du bli en såndäringa strandknutte med hawaiskjorta och bermudas, fy! Ha det gott!

Klart de har internet, jag forsoker bara lotsas att jag inte ar beroende av forumet.

Strandknutte bilder kommer framover, var so saker 🙂

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Men Majken, har de inte internet i detdäringa Grekland? Vad skall Du göra? Sola? Bada? Seriöst, det här är inte bra för Din cred! Jag har litat på Dig och Din studioglåmiga uppsyn! Nu tänker Du bli en såndäringa strandknutte med hawaiskjorta och bermudas, fy! Ha det gott!

Klart de har internet, jag forsoker bara lotsas att jag inte ar beroende av forumet.

Strandknutte bilder kommer framover, var so saker 🤪

/Majken

Ha. Jag tror du bara "lotsas" att du inte har några svenska tecken på ditt tangentbord. Du har suttit hemma i din lägenhet heeeeela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men Majken, har de inte internet i detdäringa Grekland? Vad skall Du göra? Sola? Bada? Seriöst, det här är inte bra för Din cred! Jag har litat på Dig och Din studioglåmiga uppsyn! Nu tänker Du bli en såndäringa strandknutte med hawaiskjorta och bermudas, fy! Ha det gott!

Klart de har internet, jag forsoker bara lotsas att jag inte ar beroende av forumet.

Strandknutte bilder kommer framover, var so saker 🤪

/Majken

Ha. Jag tror du bara "lotsas" att du inte har några svenska tecken på ditt tangentbord. Du har suttit hemma i din lägenhet heeeeela tiden.

Ja precis. Har ni tänkt på att han har kvar pricken över i:et? Har ni tänkt på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kom på mig Grahn, nu är jag förresten tebax. Röd som en krabba och med 5 liter sprit i näven, livet leker med andra ord. Så midsommar-fylla.. Nån som är på? 😱

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Du kom på mig Grahn, nu är jag förresten tebax. Röd som en krabba och med 5 liter sprit i näven, livet leker med andra ord. Så midsommar-fylla.. Nån som är på? 😱

/Majken

Aaaah, mysigt 😛

Välkommen hem igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kom på mig Grahn, nu är jag förresten tebax. Röd som en krabba och med 5 liter sprit i näven, livet leker med andra ord. Så midsommar-fylla.. Nån som är på? 😎

/Majken

Och hur många liter kvar idag då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kom på mig Grahn, nu är jag förresten tebax. Röd som en krabba och med 5 liter sprit i näven, livet leker med andra ord. Så midsommar-fylla.. Nån som är på? 🙂

/Majken

Och hur många liter kvar idag då?

Det mesta faktiskt. Var så in i helvete trött på midsommarafton att jag slockande framåt kvällen. Av nån anledning sover man inte särskilt bra på Arlanda 😉

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...