Majken Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Det har varit skoj att lära känna er alla men nu känner jag att jag inte orkar med längre. Jag tar alltså semester.. ...I Grekland, två veckor. Ha det så bra här hemma i kylan och regnet 😉 Vi ses! 😉 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Lyllos 😉 Ha det så bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Gottegris! Ha det underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Lyllo... Glöm inte att ha på dig ---> 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Jag kommer! Förr eller senare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 ha det så bra...sola för mig oxå!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 semester är najs! 😛 själv jobbar jag hela sommarn för att spara till ett Onyx-bord med FW-kort så det känns värt det 😛 sola lite från oss här på forumet också =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Solbränna får även framför datorn om man kör en skärm som är gammal nog 😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Du... ha det ap phet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hwagang Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 wow! -ha det så superfint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Hej! Hälsa Grekland! 😄 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Din lurifax, här satte man bananpurén i halsen och tänkte: -shitpommfritt, inte en till som lämnar vår lilla familj. Men du ville bara luras lite 😄 Nåja, instämmer i kören, ha det riktigt trevligt i solen ditt lyllo. /Roffe i Regnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 hehe.. mm. tänkte i samma banor som roffe där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stolle Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Ha det gott i värmen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Arwhhh..garddämn you.. 🙂 men ha det så skönt i värmen o hoppas inte att det regnar varje dag, alla paraplydrinkar är slut, solstolarna är trasiga o.s.v Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Ha det så trevligt, det regnar säkert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Nämen va fråckt! Ha det så underbart nu då! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 fyfan!! Ha det så jävla bra då? Haha!! 😄 Njut som bara den!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Var själv på Korfu förra veckan så jag vet hur gött du kommer ha det 😆 Hälsa!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Men Majken, har de inte internet i detdäringa Grekland? Vad skall Du göra? Sola? Bada? Seriöst, det här är inte bra för Din cred! Jag har litat på Dig och Din studioglåmiga uppsyn! Nu tänker Du bli en såndäringa strandknutte med hawaiskjorta och bermudas, fy! Ha det gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Köp en bouzouki, och sätt dig och lira "My Number One" på den! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Hörde det var regnperiod i Grekland nu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HeHå Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Det har varit skoj att lära känna er alla men nu känner jag att jag inte orkar med längre. Jag tar alltså semester.. ...I Grekland, två veckor. Ha det så bra här hemma i kylan och regnet Vi ses! 🙂 /Majken HHHHAAAA de så Kuuuuul! Trevflig resa! Gör inget, jag inte skulle ha gjort! 🙂 Tack för alla glada inlägg i debatten! 😄 /He Hå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Gör inget, jag inte skulle ha gjort! Hm, gör definitivt inget som jag SKULLE ha gjort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Gör inget, jag inte skulle ha gjort! Hm, gör definitivt inget som jag SKULLE ha gjort... 🙂 ...gör däremot allt som jag har Ogjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Må du bränna din rumpa.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Akta dig för solen och prata inte med främlingar! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 juni 2005 Dela Postat 10 juni 2005 Må du kräka Ouzo när du kommer hem igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 11 juni 2005 Dela Postat 11 juni 2005 Akta dig för alla läskiga typer som har en pil hängande över sig, för de har gulsot! Det har jag sett på tv! Kommer det en sån typ och vill hångla så säg bara att du måste gå på muggen, å sen piper du iväg som fan till hotellet och stänger in dig på tjottan! /kloker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 juni 2005 Dela Postat 18 juni 2005 Välkommen tillbaka Majken! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.