pjotor Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 jaha. då var man utan biljett och känns jäkligt surt att behöva vara hemma och knega när alla andra ska iväg. har kollat på blocket efter hultsfred biljetter men det är rena rama fantasi priser. då kom jag att tänka på studio. nån kanske har över där som inte är helt pengar galen 😏 nån som kanske har nån biljett över?!?! betalar gärna lite mer men inga jävla fantasisummor 🙂)) isåfall kan ni juh maila mig tiassuperstar@hotmail.com
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Trodde jag hade en att hämta ut idag, men det var tydligen igår, annars kunde du ha tagit den.
Pazo Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 OMEN OH!!...JAg behöver också en ju!!! Dum Ticnet har tydligen "sålt" min bokade billjet. Dagen jag skulle hämta ut den sa snubben i atg ombudet att nån redan hämtat ut den!! FYY!! Å nu Vill de inte svara i telefonen hos billjetdirekt!! 😏
Ken Kängström Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 En annan har turen att få jobba som funktionär 😏 Bor ju i Hultsfred. Enda tillfället som det är bra att bor här dock 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.