Odel Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 (redigerat) LÅTNAMN: linatest01 ARTIST/GRUPP: lina GENRE: rock LÅTLÄNGD: 0:54 KOMPOSITÖR: odel PRODUCENT: odel MEDVERKANDE: lina + odel INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.7 megabyte STATUS: Skiss Låg i badkaret när detta poppade upp i huvudet, så jag hämta guran och testade. Men det låter lite bekant tror jag... vet inte om det är snott? Så, alltså: Känner ni igen det här, eller kan jag jobba vidare? Länken borta! Redigerat 7 juni 2005 av Odel
Jocke Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Stone Temple Pilots - Interstate Love Song. Kanske? Ja, tyvärr. Men det lät bra iaf!
punkrockdude Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 (redigerat) Gör musik även om den låter lik något annat. Problemet kan väl vara ifall din låt är lik en annan låt som spelades på radion för inte mer än kanske 5 år sedan. Men sedan finns de riffen som du nog får vänta minst 20 år till innan du kan kopiera/låta som, t.ex. enter sandman och smells like teen spirit 😏 Edit: Förrresten, kul att du är en tjej. Alltid kul med fler tjejer på forumet. Redigerat 7 juni 2005 av punkrockdude
Odel Postat 7 juni 2005 Trådstartare Postat 7 juni 2005 Stone Temple Pilots - Interstate Love Song. Kanske? Jävlar, det var ju snott rakt av! Jaja, den lägger vi ner... tyckte fan att det var bekant. 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.