fregrit (oregistrerad) Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 LÅTNAMN: Mamas Bird ARTIST/GRUPP: Hybo Productions GENRE: Cirkus/rock LÅTLÄNGD: 2:19 KOMPOSITÖR: Alexander Fastén / Fredrik Fastén PRODUCENT: Alexander Fastén / Fredrik Fastén EV. MEDVERKANDE: Alexander Fastén / Fredrik Fastén INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.2mb STATUS: Sålt platinum LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ok, låt mig förklara detta innan ni börjar kritisera! 😏 Det var fredagkväll. Vi hade obegränsat med hemgjort vin. Vi hade en ny mikrofon och en laptop. Vad gör man då? Man spelar in en rolig låt! 😳 Värt att nämnas är att alla instrument spelades. Ingenting är fusk. Basen är dock en uppmickad hemsynt.
Matthew L Postat 11 juni 2005 Postat 11 juni 2005 Spela in detta med lite bättre kvalitet och...YES! Gillar känslan i låt och sång. Keep working! 🙂
91:an Postat 11 juni 2005 Postat 11 juni 2005 Låten är bra, härligt att höra en synkoperad takt, det är inte ofta nuförtiden! Jag får lite Lennonkänsla när jag hör detta och är väldigt nyfiken på en färdigare version. Bra längd på låten, man hinner inte tröttna!
pwayne Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Det här skall ni inte spela in igen! Det är just nukänslan som är så dominerande och avgörande. Perfekt i nuvarande mix, sound, arr etc just för att det är NU! (och soundet ÄR helt Ok) Sjyyst! 😛😄😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Det här skall ni inte spela in igen! Det är just nukänslan som är så dominerande och avgörande. Perfekt i nuvarande mix, sound, arr etc just för att det är NU! (och soundet ÄR helt Ok)Sjyyst! 😛😄😉 Totally agree. Det blir nog en annan låt om man vet vad som ligger bakom den. Häftigt.
Eliasson Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 håller med båda ovanstående talare. Detta är bra som det är, Satan. Ska absolut inte göras om Kalasvisa! Mungigan är BÄST! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.