Olle Niklasson Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Kan någon tipsa om en AU-plugg som skapar vinylknaster?
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 (redigerat) Kan någon tipsa om en AU-plugg som skapar vinylknaster? Izotopes Vinyl är bra och gratis, använder den ofta. Dx-plugg dock... edit: även rtas/vst Redigerat 22 mars 2004 av nattvaktaren
insolitus Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 Jag har ingen aning om den går att få ut ur Orion på något sätt eller ifall den på nåt sätt går att koppla som AU, men iaf så är Orions LoFi-effekt en mackapär som gjorde mig galen... 😳 Den lät underbart!
Lundin Postat 23 mars 2004 Postat 23 mars 2004 Det finns / fanns en gammal plugg från Opcode som var rätt schysst... kolla in http://www.opcode.com/products/fusion_vinyl/ Annars har du en enklare variant i grunge-pluggen i Cubase ( äldre VST versionerna ) /D
Impey Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Kan någon tipsa om en AU-plugg som skapar vinylknaster? Izotopes Vinyl är bra och gratis, använder den ofta. Dx-plugg dock... edit: även rtas/vst var hittar man denna plug? jag hade den innan jag formaterade om datorn
Utan Namn Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Kan någon tipsa om en AU-plugg som skapar vinylknaster? Izotopes Vinyl är bra och gratis, använder den ofta. Dx-plugg dock... edit: även rtas/vst var hittar man denna plug? jag hade den innan jag formaterade om datorn Man går in på Google och söker på "Izotopes Vinyl" 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.