Twilight_Zound Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 (redigerat) đ Köpte som sagt M-Audios Delta 1010LT För ett par dar sen och lyssnar nu genom lite gamla spĂ„r. SKILLNAD......Skojar inte. Grym Skillnad. Hela ljudbilden Ă€r annorlunda. Det gamla kortet vart ett SB Live 5.1 Platina och det var vĂ€l ok, men Deltat Ă€r GRYMT. đ P:S 2990:- frĂ„n Musikbörsen Ă€r helt klart BILLIGT Redigerat 26 mars 2004 av Olsberg
Baltazar Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Japp kan inte annat Ă€n hĂ„lla med fick samma "chock" nĂ€r jag köpte mitt 1010lt đł
Nikke K Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Hehe frĂ€scht att det mĂ€rks sĂ„ mkt đł Verkar som att du har gjort ett bra köp!
Mange Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Kan bara hĂ„lla med. Ăr ett vĂ€ldigt prisvĂ€rt kort. Och vĂ€nta bara tills du börjar spela in med det nya kortet... dĂ„ fĂ„r du ett nytt glĂ€djerus! đł
Morta Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 En polare till mig köpte sig ett sÄnt med för ganska lÀnge sen nu dock... Men man vet ju vilken otrolig skilnad det blir faktiskt! Inspelningar vi gjort pÄ hans ljudkort lÄter faktiskt nÀstan proffs medans man sjÀlv fÄr en "charmig" brusmix pÄ sitt SB live! SB's inbyggda preamp gÄr inte av för hackor!
rob Postat 24 mars 2004 Postat 24 mars 2004 Vad ere man behöver för sladdar för att koppla till mixer? Har en yamaha mg10/2. Och sĂ„ undrar jag vad man behöver för sladdar för att koppla till stereon đ
Twilight_Zound Postat 26 mars 2004 TrÄdstartare Postat 26 mars 2004 Rob, jag anvÀnder 2st tele.mono------rca.mono. Till 3-4 in. Men jag anvÀnder 2 datorer sÄ jag kör inget monitorsystem. Men det Àr RCA, XLR och S/pdif Kablar som gÀller
Björn Olsberg Postat 26 mars 2004 Postat 26 mars 2004 Flyttar trÄden till Datorer/Tillbehör frÄn AllmÀnt och sÀtter en tydligare rubrik frÄn "Nytt Ljudkort, NYTT LJUD!!!!!!!"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.