pennudd Postat 6 juni 2005 Postat 6 juni 2005 (redigerat) Hej, är en otroligt driven 29 årig snubbe som har mycket kontakter inom musikbranchen (känner många a&rs på de största förlagen i sverige). Jag har många grejjer på G, men skulle vilja ha nya roliga/galna/intressanta sammarbeten med folk. Jag är inne på den kommersiella musiken fast försöker att hitta en twist och ett eget sound. söker främst en producent att sitta och göra grymma proddar med (är producent själv), så att man kombinerar det bästa från två världar och gör nåt helt nytt grymt. Gärna nån rnb snubbe som är grym på svängiga beats och kan konsten att skruva till en kagge Eller nån slick gitarrnisse 🙁. Jag är inte bunden till nån speciell genre. Det finns inga dåliga genre, bara dålig musik... (citat av nån cool snubbe) Jag har höga ambitioner och höga krav och vill att du som jag har många års erfarenhet av produktioner, gärna med egna kontakter genom tillexempel förlag. Söker även sk. topliners som är bra på text och melodi... Skriv till mig så kan vi lyssna på varandras alster och kolla om det verkar vara intressant. Markus Finns i stockholm by the way Redigerat 6 juni 2005 av pennudd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.