Jump to content
Annons

Betyg (5 är bäst)  

4 röster

1. 1. Betyg (5 är bäst)

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      1

Recommended Posts

Annons
Loa (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Bra låt overall 🙂 .Bra piano (skön slinga), bra balans mellan psyljud-effekter och en bra mix.

5:a från mig.

Redigerat av Loa
Postat
Bra låt overall 😛 .Bra piano (skön slinga), bra balans mellan psyljud-effekter och en bra mix.

5:a från mig.

Tack så mycket 🙂

Postat

Skönt, men minus för det lökiga trumkompet. Något minus för den lökiga basgången.

Postat

Pianot känns avlägset i ljudbilden och trummorna och synt är snustorra och långt fram... Det skär sig i ljudlandskapet... Lite som olja i vattnet 🙂

Postat
Lökiga? 🙂

Tja ... lökigt betyder väl att det inte är direkt dåligt, men inte heller speciellt bra, det är liksom ... lökigt helt enkelt. Vad jag menade var att basgången lät programmerad - på ett dåligt sätt, medan trumkompet kändes rock'n'rolligt, det vill säga banalt och trist.

Postat
Lökiga?  🙂

Tja ... lökigt betyder väl att det inte är direkt dåligt, men inte heller speciellt bra, det är liksom ... lökigt helt enkelt. Vad jag menade var att basgången lät programmerad - på ett dåligt sätt, medan trumkompet kändes rock'n'rolligt, det vill säga banalt och trist.

Hmm okej 😳

😉

Postat

Så dagens hemläxa blir att lära dig använda 1/32 i trumkompet!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.