Jump to content
Annons

betyg (5 är bäst)  

4 röster

1. 1. betyg (5 är bäst)

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      1

Recommended Posts

Annons
Loa (oregistrerad)
Postat

Jag è ju själv inne på Psy emellanåt. Jag älskar Astrix och jag tycker vissa paralleler finns, dom bra alltså.

En 4:a men jag tyckte ljudet i introt var lite plant och inge dynamik. Sen kanske det var lite för långt med enbart det ljudet + ngra effekter. Fast allt baseras väl även på vad jag skulle gjort...

Bra produktion 🙂

Postat

Nu är ju inte detta min "bag" men måste säga att jag gillar productionen nergångarna å upp gångarna sitter dessutom mycket bra

Postat
Jag è ju själv inne på Psy emellanåt. Jag älskar Astrix och jag tycker vissa paralleler finns, dom bra alltså.

En 4:a men jag tyckte ljudet i introt var lite plant och inge dynamik. Sen kanske det var lite för långt med enbart det ljudet + ngra effekter. Fast allt baseras väl även på vad jag skulle gjort...

Bra produktion 😛

grazie 🙂

Postat
Nu är ju inte detta min "bag" men måste säga att jag gillar productionen nergångarna å upp gångarna sitter dessutom mycket bra

tackar

Postat

Very nice... tycker kanske den är lite för "rakt" producerad. Det är många trevliga element i låten. Snygga ljud.. Men det saknas vilda, galna övergångar/breaks som gör att man hajar till.. "Uh!? vad fan var det där för nåt!??".. Du vet, lite mer edge.. 🙂 det är inte lätt att få till, jag vet! 4/5.

Postat
Very nice... tycker kanske den är lite för "rakt" producerad. Det är många trevliga element i låten. Snygga ljud.. Men det saknas vilda, galna övergångar/breaks som gör att man hajar till.. "Uh!? vad fan var det där för nåt!??".. Du vet, lite mer edge.. 😳 det är inte lätt att få till, jag vet! 4/5.

Hajar vad du menar.

Tack!

Postat

On The Fly:

Inget att klaga på 😄 .. Gillar vad jag hör 😄

Postat
Härligt med psytrance som kommer upp 😉 ! Bra, härliga effekter, som det skall vara!

btw, fet melodi

TACK 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.