tordA Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 i min skivsamling har jag en LP julsånger med Öjebokören 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 (redigerat) min djupaste synd är att ge detta inlägg respons 😄 Redigerat 21 mars 2004 av Kenny Klevenhaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 Jag har en platta från IKEA som heter "Killar kan" 😄 . Fantastisk bra låtmix (Sweet Chariots, Whale, Ray Wonder etc.) men skivomslaget har jag naturligtvis bränt och grävt ner norr om huset.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 Oooohhhhhh, jag har en outtömlig skatt att ösa ur. 😎 Vad ska jag förnedra mig med? 😄 - Best of Grete & Malou (bom-bara-bom-ba-bom- ba-bom..babom--tiee-tiee, näe det är nog inte mångs som kan den) 🙁 - Nick Borgen, när han såg ut som en... 😄 - Towa Carson, när hon såg ut som Nick Borgen. 😛 Men det finns sådant som kompenserar också: Hey hey with the monkeys (originalet) Chisholm & Spence, gamla goa gubbar Samt en singel med Farbror Blå, väntans tider... /® p.s har också "killar kan".... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 Den första skivan jag köpte var Aquas debutskiva... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2004 jag trodde IKEA pysslade med möbler åh sånt... 😄 Monkeys var väl det första skivbolagsbandet ? jag gillar Aqua 😎 Kenny Klevenhaus, synda ofta 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 En singel med Rednex 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 (redigerat) Ptja, jag har alla Hjalle & Heavys skivor. O_O EDIT: Köpte dem själv dessutom... Redigerat 21 mars 2004 av Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 21 mars 2004 Dela Postat 21 mars 2004 (redigerat) Om jag ska vara ärlig finns de faktiskt inget liknande aqua eller nåt sånt i min samling, farsan tillät heltenkelt inte sånt som var inte bra 😆 de blev perb ubu, massive attack o bob hund i 2an istället aqua o spice girls o allt va de var! 😳 Redigerat 21 mars 2004 av Baltazar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Om jag ska vara ärlig finns de faktiskt inget liknande aqua eller nåt sånt i min samling, farsan tillät heltenkelt inte sånt som var inte bra 😄 de blev perb ubu, massive attack o bob hund i 2an istället aqua o spice girls o allt va de var! 🙂 Är Bob Hund bra...? 😆😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Klart bob hund är bra! Texterna är lysande, och att se dem live är bara ännu bättre. "vrid armen ur led mig härifrån" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Har Daddy DJ som singel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Har Daddy DJ som singel. det där är en synd 🙂 Neh skojade bara med dig 😆 Jag vet faktiskt inte vad jag har för knas i väskan, har en massa konstiga skivor 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sepejens Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Ronny och Ragge - Let's pök. Slå den om nu kan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Jag vet faktiskt inte vad jag har för knas i väskan, har en massa konstiga skivor 🙂 Låt höra nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Tror det syndigaste jag har är Gatecrasher/Discotech-skivan. Köpte den eftersom jag var en trancenörd, behåller den för att den är så snyggt förpackad =) (Köper numera bara skivor pga snygg förpackning. Funkar alldeles utmärkt också) Hsh, det syndiga med den är att den är full av smörochbröd trance/club som Rank 1 - Airwave och Planet Perfecto - Bullet in the Gun. Å andra sidan börjar första skivan med Leftfield - Afrika Shox och Satoshi Tomiie - Up In Flames, så... Ska man köpa DR-design rekommenderar jag numera Funkstörungs Additional Productions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 mars 2004 Dela Postat 22 mars 2004 Jag vet faktiskt inte vad jag har för knas i väskan, har en massa konstiga skivor 🙁 Låt höra nåt. Jadå 😳 Metromallet - Ett tyskt synthband, konstig musik.. Lite blandning av Blods Ängel o Celebrate The Nun., Sjunger på tyska iallafall.. Ior - En svensk artist faktiskt, gör rätt så bra & hård detriot techno Sen har jag nån grupp som heter AfroMania - Ett gäng killar från Afrika som spelar Bongo Trummor å sånt där,, Faktiskt så gillar jag det. Jävligt härligt att höra på och det är sköna rythmer 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 23 mars 2004 Dela Postat 23 mars 2004 En singel med Rednex 😆 samma här =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilen Postat 23 mars 2004 Dela Postat 23 mars 2004 Nå... En av de mest osannolika plattor som fortfarande samlar damm i hyllan är "German Drinking Songs". Någon har helt sonika riggat en mick i taket på någon tysk pub och trykt på rec... Hur den hamnat här förblir sekretessbelagt.. 😆 Ha de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 23 mars 2004 Dela Postat 23 mars 2004 En av de mest osannolika plattor som fortfarande samlar damm i hyllan är "German Drinking Songs". Någon har helt sonika riggat en mick i taket på någon tysk pub och trykt på rec... Det tycker jag låter som en väldigt rolig skiva!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ackelito Postat 2 april 2004 Dela Postat 2 april 2004 Jag lyssnar på Britney Spears! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morta Postat 3 april 2004 Dela Postat 3 april 2004 Hammerfall - Legacy of Kings Alla är vi barn i början 🙂 Vet faktiskt inte varför jag köpte den skivan... trode de skulle vara bra, eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dimarino Postat 3 april 2004 Dela Postat 3 april 2004 Jag lyssnar på Britney Spears! 🙂 ...asså, jag tycker hennes nya "Toxic" rockar... All credits till låtskrivarna och producenten dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ackelito Postat 4 april 2004 Dela Postat 4 april 2004 Jag lyssnar på Britney Spears! 🙂 ...asså, jag tycker hennes nya "Toxic" rockar... All credits till låtskrivarna och producenten dock. Japp jag håller med =) och tack brittan för dina sexiga moves =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 4 april 2004 Dela Postat 4 april 2004 Är man anonym? 🙂 'Boney M 2000 - Ma Baker' .. vet inte varför jag köpte den!? ung o dum kanske! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2006 veckans avdammningsBUMP 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 😎 Jag tror inte jag har några synder i min skivback. ...jag har ingen skivback förresten. 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 😱 Jag tror inte jag har några synder i min skivback. ...jag har ingen skivback förresten. 😄😏 Jag tycker att det är en synd att du inte har någon. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 😱 Jag tror inte jag har några synder i min skivback. ...jag har ingen skivback förresten. 😄 😏 Jag tycker att det är en synd att du inte har någon. 😱 ...banakartonger har jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Joo förresten. Alla mina Mr Music måste fan vara en jävla synd. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.