BaldByChoice Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Hej! Jag gjorde mitt första inlägg på addics tråd om trumprogrammering och fick till svar att jag borde presentera mig här, så... här är jag! 🙂 Jag vet inte hur mycket ni vill veta, men: Jag kallas Hea (heter Henrik) och är i huvudsak vokalist i hårdrocksbandet Dogpound. Vi har för övrigt precis spelat in vår andra platta om någon är intresserad. Jag sjunger och spelar bas i coverbanden Drängfylla och Boman Band också. Är det något mer ni undrar över så är det bara att fråga. 🙂 Tack för mig så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 välkomen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Välkommen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Yo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Hej! Jag gjorde mitt första inlägg på addics tråd om trumprogrammering och fick till svar att jag borde presentera mig här, så... här är jag! 🙂 Jag vet inte hur mycket ni vill veta, men: Jag kallas Hea (heter Henrik) och är i huvudsak vokalist i hårdrocksbandet Dogpound. Vi har för övrigt precis spelat in vår andra platta om någon är intresserad. Jag sjunger och spelar bas i coverbanden Drängfylla och Boman Band också. Är det något mer ni undrar över så är det bara att fråga. 🙂 Tack för mig så länge. Hoj och välkommen! Var inte ni inne hos Peter Tägtgren och spelade in er första platta för något år sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 3 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2005 @brojd Hej. Nej, plattan är inte inspelad där, men vi spelade in en cover tillsammans med Peter "Pain" Tägtgren i Abyss. Kul som satan! Bra blev det också! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Välkommen hit! Kul med en vokalist. 🙂 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 3 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2005 Välkommen hit!Kul med en vokalist. Mvh / djonas Tack! Ja, vad jag fattat så dräller det inte direkt av sångare på forumet. Hoppas jag kan vara till någon hjälp när det gäller sångbiten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Välkommen hit!Kul med en vokalist. Mvh / djonas Tack! Ja, vad jag fattat så dräller det inte direkt av sångare på forumet. Hoppas jag kan vara till någon hjälp när det gäller sångbiten. Det är jag övertygad om! Välkommen än en gång 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Tjenis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 Morsning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 Hej hopp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 Hoj hoj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 heja!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 tjaba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sunkenship (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Välkommen får man säga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 halloj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Välkommen 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jacvenza Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Välkommen. Diggar "The Hellbum" starkt, snurrar ofta på CD´n. Du får hälsa Micke D från "Sparris Leif" (Mats Holmberg) när du träffar honom. Vi höll på med lite musikaliska synder i Karlstad för ca 10 år sedan. Än en gång skall du känna dig hjärtligt willkommen. HäPP!!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 heya hea 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Hjärtligt välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Välkommen! Härligt med en till sångare så man inte behöver bli så ensam. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 13 juni 2005 Dela Postat 13 juni 2005 😱 lajbans med en vocal 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 13 juni 2005 Dela Postat 13 juni 2005 Hoppla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zauron_87 Postat 14 juni 2005 Dela Postat 14 juni 2005 Tjo Tjo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.