denton (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Är det några här som ska på Sweden Rock Festival? Jag ska dit iallafall 😉
Ken Kängström Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Hade gärna kommit, men slänger mina pengar på hultsfred istället iom att jag bor här 😉
brojd Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Jajamen! Kolla in Sabaton på Spendrupsscenen på fredag förmiddag, för det är förmodligen sista chansen att se mig någorlunda nykter! 😳
denton (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Om jag inte är alltför bakis så ska jag försöka vara där, längs fram förstås.
brojd Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 (redigerat) Om jag inte är alltför bakis så ska jag försöka vara där, längs fram förstås. Du får väl bota bakfyllan med lite "hair of the dog....." 🙂 Redigerat 3 juni 2005 av brojd
Bunga Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 Jodå, Sweden Rock har blivit en tradition jag inte sviker.
Audiorent Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 kanske går jag ut på gården o lyssnar lite.... (11 km fågelvägen) 🙂
hammagrella Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 (redigerat) Men kolla det här då! Och gratis dessutom! Wonderboy, nåt för dig - A.C.T. in action. Själv ska jag självklart gå. Edit: Länken Redigerat 4 juni 2005 av hammagrella
robertus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 så där då var det över för denna gång. Vilka band var då bäst? Enligt mig; 1. Motörhead 2. Megadeth 3. Mötley Crüe (om man bara ser till showen och bortser från supertönten Tommy Lee)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.