nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 (redigerat) Jag saknar en bra enkel eq-plugg till cubase. Det jag söker är en plugg som ritar en "realtidsgraf" av samma typ som i Izotopes Ozone. Antar att jag inte litar på mina öron.. 😄 Nån som har nåt tips? edit: helst med möjlighet till snapshots. Redigerat 21 mars 2004 av nattvaktaren
Carl_B Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Jag saknar en bra enkel eq-plugg till cubase.Det jag söker är en plugg som ritar en "realtidsgraf" av samma typ som i Izotopes Ozone. Antar att jag inte litar på mina öron.. 😄 Nån som har nåt tips? edit: helst med möjlighet till snapshots. Tjenare! Tror detta e nåt liknande du söker.. finns både demo och skärmdumpar... http://www.elementalaudio.com/products/firium/index.html mvh Calle
Plus o Minus Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 skulle tippa på att curve eq eller firium passar bäst för dina ändamål 😄
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Tackar för fina tips, båda ser intressanta ut.
Claes Holmerup Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 En som också har fått fina vitsord, är eq:n från Sonalksis: http://www.sonalksis.com/ - man kan hämta en demoversion som fungerar en månad, så att man inte behöver köpa grisen i säcken. 😄
Plus o Minus Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 köper du The Firium/Eqium Bundle för $169 ca: 1245,14SEK, så gör du iaf en bra investering enligt mig. visst, sonalksis eq:n har även fått bra respons, men rent prismässigt så får du mer för pengarna om du köper firium och eqium som bundle 😄
b0b Postat 8 april 2004 Postat 8 april 2004 Kolla också in Kjaerhus Audio Classic EQ ( gratis ) och Golden Equaliser!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.