Trancio Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Finns det någon lr några duktiga sångerskor/sångare i det här landet?=) Är det nån som känner sig utmanad för att prova sång så får ni gärna skriva.. Jag vill göra en djup trancelåt med lite progressive känsla i.. Ett plus är om du har skrivit lite musik tidigare också... Skriv gärna här lr till: info@perpetualtrance.com 😱
Tilly Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 ah fan va nice! inte för att jag kan sjunga men hade vart kul att få höra låten! 😱
Cloudsurfer Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Ah det våras för vocaltrance, altid skönt att slänga på nån go vocal ibland
Cloudsurfer Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 jag funderar faktiskt på att sjunga själv. Men jag tror det materialet måste behandlas som hemlighetsstämplat isf
Trancio Postat 3 juni 2005 Trådstartare Postat 3 juni 2005 jo sjunga själv kan man ju göra med 110% autotune Men det håller nog inte i längden.. Sängerska var det inte meningen att det skulle stå.. Hahha... 😆
¤ambivalence¤ (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Mest för att det är musik jag tykker mykke om, och kanske lite mindre för sångrösten ¤tss...så tycker jag det låter intressant. Annars skriver jag gärna texter till just sådant om det skulle kunna vara nånting. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.