ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 (redigerat) Tja! Här har jag satt ihop en låt, den skrev för 2 år sen. Men har spelats in på riktigt först nu. Bea är en artist jag hittat som jag satsar 500% på för att lansera och försöka få att slå igenom. Skrivstilen är rätt min, men produktionen är lite utöver vad jag är "känd" för. KOMMENTERA mer än GÄRNA! Cheers! ONE SPECIAL WAY # LÅTNAMN: One Special Way # ARTIST/GRUPP: Bea # GENRE: Pop/rock # LÅTLÄNGD: 3:31 # KOMPOSITÖR: Biglert/Snyder # PRODUCENTER: Chris Snyder # EV. MEDVERKANDE: C. Snyder, N.Westfeldt, Bea # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: Mp3 # STORLEK: 8,7 Mb # STATUS: Färdig Produktion Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 2 juni 2005 av ChrisSnyder
Nad Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Ja har jag hört den förra måste jag ju ge mig på denna med. Jo, hon har en bra pipa, det har hon! Fast jag föredrar altröster, så känns hon himla frän, och läbbigt kompetent. Skönt lir på andra versen, jussta licks liksom. 😎 Du är en riktig hitmakare Du! (Precis som "Danny Cort" 🙁 . Skämt åsido, kanon!
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Tack så mycket !! Ni är föööör snälla !!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.