bosshog Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 * LÅTNAMN: Kaffe * ARTIST/GRUPP: Hugo & Inre Rümden * GENRE: Rock på svenska * LÅTLÄNGD: 3:31 * KOMPOSITÖR: Hugo * PRODUCENT: Hugo * EV. MEDVERKANDE: Hugo * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4,84mb * STATUS: Demo med utrymme för förbättringar..? * LÅTLÄNK: Hej på alla, Nu har jag suttit idag och igår och spelat in lite. Det blev en låt om.. just det, kaffe. Denna gudomliga dryck. Kritik är kul, så såga på. Konstruktiva tips är också fint, så sånt tar jag gärna emot. Håll till godo! /bosshog
bosshog Postat 4 juni 2005 Trådstartare Postat 4 juni 2005 Kom igeen! Ingen som har nåt att säga? Snälla? Ni kan väl klaga på mitt otajta improvisationssolo om inte annat.. ? 😆
Debree Postat 4 juni 2005 Postat 4 juni 2005 Hehe, sjysst låt..! Själv älskar jag kaffe, tycker texten är riktigt skön 🙂 Det ska vara ganska skräpigt sound tycker jag, men trummorna kunde varit lite mer arbete på iaf enligt min mening. Detta får lätt bli min frukostmusik hädanefter 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.